Gæst Belis Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Hej allesammen Jeg er den lykkelige ejer af en lille Havanais på 11 uger, hun er glad og frisk og fuld af gå på mod, men vi savner nogen venner i nærheden af os, gerrne nogen der stadig er hvalpe selv. Størrelsen er underordnet, vi vil gerne have venner i alle størrelser. Jeg har bil og er derfor mobil, hvis nu du har en have vi kan lege i, eller kender til et godt sted hvor vi kan løbe rundt og fjolle.. Jeg håber der er nogen der kunne være interesseret i at lege med min lille hund. Jeg skulle måske lige nævne at det er en lille pige jeg har. Glæder mig til at høre fra jer.. Kh. Malene og Lulu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
aanonymoss Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 er det søborg nær kbh el? vi er rimelig tæt på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Belis Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Hejsa Ja, det er 2860 Søborg. ) Så det er ikke så langt fra kbh. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Belis Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Hvad har du for en hund?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
aanonymoss Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 pomeranian/papilion. hvad har du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Barney Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Vi har Barney på 16 uger, Malteser/Bichon Havanais som godt vil ud og lege Han bor i 2300 Kbh S, tæt på Islands Brygge. Der er en boldbane som er indhegnet lige i nærheden v. Artillerivej, og der er som regel ingen derovre efter kl 20 Ellers kan vi evt. mødes på Buddinge Skole på deres boldbaner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Vi bor i Søborg Meget meget tæt på grønne mose alle. Caia er en Australian Shepherd på 19 måneder, og så har jeg Chili som er en Cairn terrier på snart 6 år. Vi er friske på lidt leg hvis det er:confused: Chili gider dog ikke at lege, hun vil mere tumle rundt og snuse, men Caia er altid frisk på lidt fangeleg osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bountystar Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg har en lille Cavalier King Charles på 10 uger, som også søger andre hvalpevenner - det er en han og vi bor i Gentofte og er også mobile. Vi har en gårdhave, hvor vi bor - og ellers kender vi til Bernstorffparken, som jo er hundepark, men vi har ikke været der endnu, da vi gerne ville tage den med ro til at starte med. Men vi er meget friske på at møde andre hvalpe af alle racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mkaras Besvaret August 6, 2013 Rapporter Share Besvaret August 6, 2013 Hej, Jeg bor også i Søborg, flyttede hertil for knap et år siden og har også en papillon/pomeranian hunhund, som bestemt savner nogen venner på sin størrelse, da hun bliver let skræmt af de store. Vi bor lige ved buddinge rundkørsel, men tager gerne et andet sted hen og lege? - Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret August 7, 2013 Rapporter Share Besvaret August 7, 2013 Ollie er også gerne med på en gang leg - vi bor på Nørrebro men tager gerne tog / bus .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Belis Besvaret August 12, 2013 Rapporter Share Besvaret August 12, 2013 Hej Mette og Anne-lise Jeg oprettede tråden for 3 år siden, og min lille Lulu er ikke helt en hvalp mere, men er blevet en voksen og lettere bestemt dame, der ikke altid gider lege med andre og så er vi flyttet til Valby, så det er lige lidt længere fra Buddinge end vi boede før. Så vi må nok melde pas, men I er selvfølgelig velkomne til at benytte tråden til fortsat at søge andre legekammerater.. Mvh. Malene og Lulu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts