Hop til indhold

Jeg har fået et klip i kørekortet


Gæst Weber
 Share

Recommended Posts

Gæst Weber

Ja, jeg synes jo ellers, at jeg overholder fartgrænserne og i det hele taget kører efter reglerne, men Brownie er åbenbart af en anden opfattelse, så den har taget loven i egen pote og har givet mig et klip i kørekortet:vuf:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fiiiiiint tandsæt :mrgreen: - måske politiet kigger en ekstra gang på dit kørekort næste gang/hvis de stopper dig - se om de kan tælle alle de "klip" der er :klap:

 

Måske en idé at sløre dine detaljer omkring dig selv lidt? Kan jo se både foto, navn fødselsdato og signatur på billederne....ved ikke om det er nok til at kunne blive misbrugt? Men for en sikkerheds skyld bare, man ved ikke hvem der lusker rundt på nettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, glæder mig også til at se, hvordan de reagerer, når de engang beder mig vise kortet:lol:.

Jeg har allerede været inde og sløre de sidste cifre i cpr nummeret. Min fødselsdag er ikke hemmelig (endnu;-)), kan findes andre steder alligevel:vuf:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, glæder mig også til at se, hvordan de reagerer, når de engang beder mig vise kortet:lol:.

Jeg har allerede været inde og sløre de sidste cifre i cpr nummeret. Min fødselsdag er ikke hemmelig (endnu;-)), kan findes andre steder alligevel:vuf:.

 

Jeg ville nu også sløre kørekort nummeret.. i kolonne 5;-)

 

Men det ser sgi godt ud:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe Dyyyygtiig vovse.. *GG*

 

Men altid noget det ikke var dankortet.. :slem:

 

Kan godt være du egentlig skal ringe til politiet, og spørge om du skal have et nyt, eller om det er okay.. Det ville godt nok være surt at få en bøde fordi lille vaps har hygget sig lidt for meget.. *GG*:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, hvor er det nice! :mrgreen:

 

Du må altså pakke det kørekort lidt længere væk :P

 

Og apropos hvorvidt det er gyldigt, så tror jeg bestemt det er det..

På mit arbejde udleverer jeg pakker og skal se id, og udlejer også nogle børnevogne hvor vi ska se id. Og en af de kunder der derfor jævnligt skal fremvise sit kørekort, har et gaaaammelt et af lamineret papir. Og han har, eller har haft en gnaver.. For hele den øverst del ved foldet, er bidt af og der ses tydeligt at det er et marsvin eller en mus eller sådan :P hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Hehe Dyyyygtiig vovse.. *GG*

 

Men altid noget det ikke var dankortet.. :slem:

 

Kan godt være du egentlig skal ringe til politiet, og spørge om du skal have et nyt, eller om det er okay.. Det ville godt nok være surt at få en bøde fordi lille vaps har hygget sig lidt for meget.. *GG*:blink:

 

Ej - det må da være gyldigt.. For pokker, hvor skal man være en mavesur betjent hvis man skal give en bøde over sådan en kørekort..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Fint kørekort :lol: Er sikker på, at det er gyldigt, selv med hele tandsættet, hvis bare man kan læse alt på kørekortet. Et kørekort er jo bare et bevis på at man har erhvervet sig ret til at føre et bestemt køretøj.

 

En af mine hunde satte engang tænderne i mit dankort. Det var dog efter, at vi var begyndt at bruge chippen på kortet, så i manglen af benzin på bilen, satte jeg kortet i en benzinstander. Det var så ikke så smart, for kortet satte sig fast og et par dage efter ringede de fra en bankfilial, som heldigvis ikke var min egen :oops:, hvor en venlig man, fortalte at han havde fået kortet ind, men han nok hellere måtte bestille et nyt til mig, fremfor at sende det gamle, da nogle jo havde bidt i det. tja.. der sad jeg så og forsøgte at lyde som en blondine, mens jeg sagde tak og i al stilhed var glad for at han ikke vidste, hvem jeg var :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...