Manse Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 (rettet) Jeg er på jagt efter en ordentlig sele til manse, som sidder godt over det hele. Han er vokset ud af den gamle, så en ny skal der til Men promblemet er at han selvfølgelig skal med ud og prøve, da det er svært at stå med en sele og vide om den passer.... Det er prøvet! Men da han jo er lidt menneske sky, er det ikk bare noget jeg lige gør. Men igår gjorde jeg det, og fik hjælp af en dame, som sagde den var fin, den skulle bare spændes ordentlig ind, fint tænkte jeg, den tager vi da bare. Men da jeg så kommer hjem, passer den ikk ned langs brystet. Så mig op i butikken igen, og få en størrelse mindre.... Men nej den blir så for lille de andre steder. Fik også at vide det næsten er muligt at finde en sele til en Mops, og nu er Manse jo en halv mops, og har kroppen som en lille en Redigeret Juli 27, 2010 af Stjernetosse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Manse Besvaret Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Ups, fik så sendt den for tidlig.... Men vil hører om der er nogen som kan komme med nogen idér som måske kan passe?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Jeg har ændret din overskrift, så der måske er flere der klikker ind og kommer med gode råd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Manse Besvaret Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Mange tak skal du ha, jeg kom til at trykke på et eller andet, og kunne ikk selv rette det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Mange tak skal du ha, jeg kom til at trykke på et eller andet, og kunne ikk selv rette det Det var så lidt, det er jo hvad der kan ske. Mht selen, hvad er det for en type du har prøvet til ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Manse Besvaret Juli 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Den gamle er en Hurtta Pro T-sele, som sad godt en måned, men nu da han er blevet bredere over brystet, sidder det stykke helt oppe ved hans halsbånd, og det går jo ikk. Og så skal den også over hovedet, og det er han ikk så glad for! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Hvad med en Power sele? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Manse Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Skal den ikk også trækkes over hovedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts