Hop til indhold

Pero ved Vesterhavet


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Vi har været på weekend med svigermekanikken i et lejet sommerhus tæt på Hvide Sande og I skal selvfølgelig lige se en masse nye billeder af Peromanden :blink:

 

Vi mødte forresten en anden podengo! :shock: En Podengo Portugues Medio Pelo Cerdose - altså lige nummeret større end Pero :-D Ejerne var desværre tyskere - håbede ellers lige jeg havde opstøvet endnu en dansk podengo-ejer. De havde fået deres hund fra Spanien, hvor den havde været gadehund. De havde også en trebenet Galgo, som havde mistet et ben fordi den var blevet hængt op i det for så at hænge der med en pose bundet om hovedet :cry:

 

Nå, her er lidt billeder - og der kommer garanteret mange flere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det er vigtigt at grave, jeg tror han har mange interesser tilfældes med mine hunde :-D

 

Det ser lækkert ud og han ser skøn ud :lun:

 

Hvor er de spanskere da bare langt ude :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Det ser lækkert ud ... jeg sidder her og får helt lyst til at overtale manden til, at vi bliver nødt til at tage til Løkken snart :)

 

Ja, det kan jeg godt forstå :) Der er noget helt særligt ved vestkysten... Det en total modsætning af naturen og havet på Mols, hvor vi har sommerhus. :-D

 

Nej hvor er de gode - super lys og godt motiv! Hvor ser det bare ud til at han har haft det helt fantastisk..

Kender godt det med at komme hjem og så opdage man har tusinde billeder af det samme :D

 

Mange tak :-D Billederne er taget med vores nye kamera... Det er super godt :5up: (Men jeg skal nok skåne jer for alle naturbillederne :blink: )

Jeg synes også motivet er noget så lækkert... :hjerte:

 

Det er vigtigt at grave, jeg tror han har mange interesser tilfældes med mine hunde :-D

 

Det ser lækkert ud og han ser skøn ud :lun:

 

Hvor er de spanskere da bare langt ude :skraek:

 

Tak :kys:

Jeg tror også han har meget til fælles med Susi og Mika :-)

 

Og ja, det var virkelig forfærdeligt at høre deres galgos historie... :cry: Heldigvis var den glad og så ud til at nyde livet... Men de var meget sky, begge deres hunde. Hvilket jo er meget forståeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige billeder!

Du må købe dig en lille knaldhytte ved Vesterhavet for pero´s skyld :mrgreen:

 

Spaniere er noget af det værste. Jeg ved ikke hvorfor de er så slemme. Og så deres tyrefægtninger :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Sikke nogle fantastiske billeder :-D

 

Pero er bare for kær ;-) Hvad vejer sådan en basse som voksen ca ?

 

Tak :-D Jeg synes også han er deeejlig :blink:

PPP'en vejer mellem 4 og 5 kg. Pero vejer allerede 5 så han sniger sig nok lidt over standarden med 5,5-6 som voksen :) Men han er jo også en han og hans far er også ret stor.

 

Sikke dejlige billeder!

Du må købe dig en lille knaldhytte ved Vesterhavet for pero´s skyld :mrgreen:

 

Spaniere er noget af det værste. Jeg ved ikke hvorfor de er så slemme. Og så deres tyrefægtninger :evil:

 

JA, det ville Pero elske! Godt nok er han også vild med sommerhuset på Mols, men Vesterhavet var bare så spændende :mrgreen:

 

Tyrefægtninger er simpelthen noget af det mest modbydelige der findes!! Jeg ved ikke hvad der er gået galt i Spanien :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...