martin Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 hej jeg ved ik om det er her jeg skal skrive/spøger om dette: mine 2 malamutter er begyndt at få hård hud på alburene som er sort og rug er det nomalt? det er verst på den store og den lille er også begyndt at få det også det er som om at hårne er slidt af. de ligger meget i ders hundegård hvor der er fliser som de ligger på. hårne er blivet røde omkring/på alburgerne det er nok pga det er røde fliser kan man gøre noget ved det ??? håber der er en der an hjælpe for det ser ik så pænt ud !!! hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ja, det er normalt. Det har Luna også.. Du kan evt smøre dem med kopattesalve.. Det blødgører dem lidt. Nogle mennesker siger at det er fordi hundene ligger for hårdt, men Luna ligger meget i sofa og seng, så den holder ikke helt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ja kopattesalve eller vaseline blødgøre de fortykninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ja kopattesalve eller vaseline blødgøre de fortykninger er det ik giftige for hunde at bruge sådan noget ? man høre jo hele tiden at kram at de forskælige slaks er giftige ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg bruger da også kopattesalve på mig selv.. Har jeg en neglerod eller en rift, så putter jeg kopattesalve på. Det heler fint og hurtigt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Ja kopattesalve eller vaseline blødgøre de fortykninger det ved jeg godt at det gør smiler men lige så snart jeg har smørt dem så slikker de det af med et samme !!! derfor spurte jeg om det er giftige for dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 det ved jeg godt at det gør smilermen lige så snart jeg har smørt dem så slikker de det af med et samme !!! derfor spurte jeg om det er giftige for dem? Du skal massere det ind i:-) Så kan de ikke slikke så meget af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts