Hop til indhold

Hjælp til hundeseng


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

 

Jeg er faldet over nogle lækre hundesenge fra "Woof" der er sat ned pga. at de er udgået.

 

Spørgsmålet er bare hvilken størrelse man skal vælge til en lille labrador størrelse.

 

Hundesengen er tilbage i to mål:

 

55x75 (medium) og 75x110 (Xlarge).

 

Jeg VED jo godt at Xlarge formentligt er lavet til de helt store hunderacer såsom Grand Danois osv, men det gør den vel ikke uegnet til f.eks. en labrador, hvis nu man mener man har pladsen til så stor en pude :blink:

Jeg frygter bare at medium måske bliver en tand for lille ? Det er jo meningen at hunden skal kunne flade ud i den.

 

Hvilken en ville I mene var bedst til en labrador/mindre labrador størrelse ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Ved af (dårlig) erfaring, at man næsten altid gætter forkert... :genert:

 

Jeg har valgt en XL til min vovse, og hun nyder at kunne strække sig heeeeeeeeeeeelt ud efter en god lur. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bella-R

Jeg synes nu også i skulle have valgt den store,

 

prøv og samlign med at du skulle vælge mellem og få en seng der lige knap var stor nok til dig frem for at vælge en du kunne flyde ud i hvor der også er plads til extra puder o.s.v:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger altid str. large til xl til mine beagles - det syntes jeg faktisk ikke er for stort - de elsker at kunne brede sig og rigtig strække sig ud og en beagle kan blive meget lang når den rigtig strækker sig ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...