Hewlett Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Hejsa Jeg er faldet over nogle lækre hundesenge fra "Woof" der er sat ned pga. at de er udgået. Spørgsmålet er bare hvilken størrelse man skal vælge til en lille labrador størrelse. Hundesengen er tilbage i to mål: 55x75 (medium) og 75x110 (Xlarge). Jeg VED jo godt at Xlarge formentligt er lavet til de helt store hunderacer såsom Grand Danois osv, men det gør den vel ikke uegnet til f.eks. en labrador, hvis nu man mener man har pladsen til så stor en pude :blink: Jeg frygter bare at medium måske bliver en tand for lille ? Det er jo meningen at hunden skal kunne flade ud i den. Hvilken en ville I mene var bedst til en labrador/mindre labrador størrelse ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 ved ikke om man selv kan slette sine indlæg - men vi har fundet ud af det :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 selvom i har fundet ud af det, ville jeg mene den store. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Hm, vi valgte så at tage den i medium .. tænkte den anden måske blev lidt voldsom :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Ja, jeg ville også have valgt den store. Puder i den størrelse er hvad vores springere flader ud på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Ved af (dårlig) erfaring, at man næsten altid gætter forkert... Jeg har valgt en XL til min vovse, og hun nyder at kunne strække sig heeeeeeeeeeeelt ud efter en god lur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg ville også vælge en XL til min labbe:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella-R Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg synes nu også i skulle have valgt den store, prøv og samlign med at du skulle vælge mellem og få en seng der lige knap var stor nok til dig frem for at vælge en du kunne flyde ud i hvor der også er plads til extra puder o.s.v:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 nå Omend ikke andet er medium rigeligt til en hvalp/unghund ... Så må man jo skifte den ud når tid er. Men tak for Jeres input - så kan man måske lære at vente med at bestille så hurtigt en anden gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg bruger altid str. large til xl til mine beagles - det syntes jeg faktisk ikke er for stort - de elsker at kunne brede sig og rigtig strække sig ud og en beagle kan blive meget lang når den rigtig strækker sig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts