Gæst Leffe Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Jeg havde fået mig selv overbevist om, at Leffe's sten ikke ville falde på plads. Knap 5 mdr. og ingen tegn på nogen sten ville trille ned på plads. Dyrlægen mente den ene lå i lysken og den anden i bughulen. Jeg har gjort mig mange overvejelser: kasteration? Hvor og hvornår? Lidt trist over at være udelukket fra udstilling og avl, men mest ked af en evt. kasteration. Pludselig, her forleden dag, var de der så....begge to:shock:. Og det har de været siden:banan:. Det umulige er altså ikke altid umuligt:klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 tillykke! på min hvalps 5 måneders fødselsdag røg hans ene også pludselig ned. jeg tjekker stadig til den hver dag nu krydser vi fingre for, at den anden også dukker op, så vi er helt fri for at skære i ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Dejligt! Tillykke med stenene - hvis man kan sige sådan :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tillykke Vi har en lille Chi på 9 måneder og hans den ene sten er heller ikke røget ned, vi kan dog mærke den og håber den vil falde på plads snart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Tak,tak. jeg krydser fingre for det går godt for jer også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Tillykke med det Så er der også stadig håb for Osvald, han er 4 mdr. og de er ikke kommet på plads endnu. Krydser fingre for at slippe for kastration Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts