Hop til indhold

Hund er ikke renlig mere :S


guanomo
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Ja det hænger også sammen med han skal være, han holder sig fint om natten jo. Men vi vil ændre lidt på vaner, specielt det med han kommer med ud når jeg ryger, kan godt se nu at skaber noget forvirring, det har faktisk også resulteret i at han ikke er til at drive ud og tisse om aften efter sin gå tur ved 7-8 tiden.

 

Vi har delt maden op til 2/3 om morgen( lige før vi kører) og så 1/3 del omkring 17 tiden.

 

Vi ser lige hvordan det går her torsdag/fredag med ham og vores morgen tur inden jeg aftaler noget fast med min mor, hun har fybermologi (staveplade tak!) fibromyalgi værs'go'så derfor er hun ikke altid lige fyldt med kræfter og ville ikke kunne gå tur med ham, men nok lufte ham i ham og give ham lidt selskab.

 

Det lyder dejligt at du tager dig tid til at gå med ham om morgenen. God tur

Host, min kæreste har bestemt det skulle være mig, ved et demokratisk valg :idea:

 

Den slags demokratiske valg går jeg meget ind for :blink: Længe leve demokratiet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der nyt.

 

Første dag i går uden uheld :5up: han var alene fra 7.30 til 13.45 (cirka)

Så rigtigt flot af ham.

 

Startede dagen kl 5.15..

Fik kaffe ect. så gik vi en pæn tur, hjem og snakke og få noget mad.

 

Vi har skåret ned på turene i haven også.

Vi skiftede faktisk mad mærke i mandags pga. han fik lidt tynd mave af det andet og blev ikke ordentligt mæt af det og det er meget bedre med det nye nu.

Ellers kommer han ud nu når vi er hjemme fra job og ved 7 tiden når vi går tur og så mellem 10 og 11 inden det er putte tid.

 

Spændende når vi kommer hjem dag hvordan det er gået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå kæresten ringede faktisk lige, han havde lavet stort 3 steder og tisset 2 steder, såååå, måske han ikke kom af med alt i morges.

 

Øbøh...?

Surt.. :roll:

 

Kom kæresten hjem på samme tid i dag? ---Du skriver først indlægget kl. 14.51, så hvis hun har været en time senere hjemme, så kan DET være årsagen:???:. Var der noget, der var anderledes i morges? Du må altså ikke snyde med den "pæne tur".. :lol:

 

Jeg synes det lyder som om I har en hund, der godt VED hvad renlighed er. Men der ER nok en grænse for, hvor længe han kan holde sig endnu.. ISÆR hvis han har lidt myldermause...

 

Og grænsen kan godt være ved de 6 timer lige nu... Det kan sagtens blive meget bedre i løbet af sommeren.. Han modnes jo hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...