Gæst Luksusfoder Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Hej Vores hunde er registreret i DRU, og har prøvet at lede efter steder i Odense hvor vi kan gå til ringtræning med vores chihuahuas, men jeg kan ikke finde nogen steder kan det passe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 der er dkk ringtræning på hjalleseskolen hvor jeg selv regner med at gå DKK Kreds 3 - Kredsen i Centrum. Så er i bare nødt til at blive dkk medlemmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Ok tak for det. arh det går nok ikke at skifte, har alle min chihuahuas i DRU, skal jo avle;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Ok tak for det.arh det går nok ikke at skifte, har alle min chihuahuas i DRU, skal jo avle;-) Jo men derfor kan man jo godt blive medlem af DKK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Kan man godt være medlem begget steder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Alle med hund kan i hvert fald melde sig ind i DKK, altså også gadekryds og andre uden en DKK stamtavle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luksusfoder Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Alle med hund kan i hvert fald melde sig ind i DKK, altså også gadekryds og andre uden en DKK stamtavle Ok, så måske jeg skulle prøve at kontakte DKK:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Ja jeg kan heller ikke se nogen grund til at i ikke må deltage så længe i bare er meldt ind i DKK Jeg er næsten helt sikker på at de ikke engang spørger hvilken hund du har når du melder dig ind :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts