Hoppebolden Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Kære alle... Læste lige indlægget om at lære sin hund ikke at gø af alt og alle... Så tænkte lige at jeg ville høre om jeres mening Jeg har fået en ny nabo som har en lille hund som gør hele tiden.. Ofte fordi der går nogle forbi haven eller også bare af ingenting.. Jeg bliver ofte vækket før 7 om morgenen af at den står ude i haven og gør og det gør den så løbende hele dagen indtil sent om aftenen.:damn: Nu har jeg jo selv en hund, så jeg skal selvfølgelig lige passe på ikke at blive for hellig - men det er faktisk ved at drive mig lidt til vanvid! De går ikke rigtigt noget for at stoppe det, måske efter 5 min kan de finde på at sige "sødt" til hunden: "hold op Coco.." eller noget i den stil... Er det mig som er for sart eller har I nogle gode råd til hvordan man på en pæn måde kan tale med dem om det? Go' weekend! /Helle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Syntes ikke du er sart. Monoton gøen (som kommer pletvis) er for mig lig tortur. Hader hunde der gør og er da sindssyg heldig at have en race der ikke går synderligt op i det. Nu bor jeg i lejlighed og kan i en vis udstrækning håndtere gøen, men ikke noget vedvarende. Og ville heller ikke nære mig for at sige noget til ejeren af pestilensen. Det svære er naturligvis at gøre det på en pæn måde, og nogle mennesker kan ikke tage mod kritik eller gode råd uanset hvordan det leveres. Hvis jeg stod i situationen ville jeg nok forsøge med en stille snak med dem om det med den vedvarende larm, og spørge om du må give et par gode råd til hvordan de kan håndtere det. Printe nogle forslag til mentalaktivering som hunden kan lave på egen hånd i haven, og så hvordan der trænes med at ignorere hvad der sker udenfor matriklen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts