Tine1 Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Skal jeg vaske hele gulvet i Rodalon?? Har sådan nogle parketgulve og plejer at vaske dem i brun sæbe... Det er den sidste uges tid blevet vasket pletvist med Rodalon:rolleyes: Ville gerne lige nå at vaske gulv inden gulvmoppe-dræberen vågner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg vasker gulv normalt.. Rodalon bruger jeg kun til at vaske, når jeg har tørret op efter hvalpen.. Så vask du bare dit gulv som du plejer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Du skal bare huske at hvis du bruger rodalon, helst ikke må burge den samme spand som du bruger til alm gulvvask, uden at den er skyllet godt først og helst et nyt vaske garn. Da sæberaster har en dårlig combi med rodalonens antibaktielle funktion. De ophæver henanden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Du skal bare huske at hvis du bruger rodalon, helst ikke må burge den samme spand som du bruger til alm gulvvask, uden at den er skyllet godt først og helst et nyt vaske garn. Da sæberaster har en dårlig combi med rodalonens antibaktielle funktion. De ophæver henanden.... Når jeg rydder op efter ham tørrer jeg af med toiletpapir og sprayer med en rodalonspray efterfølgende. Så har ingen spand stående med rodalonvand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts