Hop til indhold

Hjælp med nedkøling


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique

Smider hunden i vandet... Det er det mest effektive - og god, sund motion samtidigt.

 

Ellers fryser jeg nogle gang bouillon-vand i dybfrostposer med lidt gulerodstern i... Sådan en liter af gangen.. Det giver jeg Nura (husk lige at skyl den i vand først så den ikke fryser fast på tungen) på rigtig varme dage...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Hvordan "hjælper" I jeres hund med at blive nedkølet når det er smaddervarmt udenfor? :blink:

Jeg tænker mest på det fordi jeg om nogle (maaange :roll:) år skal have en newfoundlænder.. I lidt god tid vil man jo gerne være.. :lol:

 

Sådan her :blink: :

 

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15754-chilli-haven-juli-2010.jpg

 

eller sådan her:

 

trine199-albums-chilli-en-blondine-fra-arhus-picture15562-en-svommetur-i-den-lokale-en-varm-dag-i-juli-2010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Når det er rigtigt varm uden for, så er vi kun ude på små tisseture i løbet af dagen. Selv om vi kun er ude i kort tid ag gangen så har jeg vand med til hende og så dypper jeg også lige hendes fødder ved samme lejlighed, hvilket Mimi finder meget, meget underligt :stupid:

 

Ved 10 tiden om aftenen går vi så en lang tur, og på det tidspunkt dukker de andre hunde i nabolaget også op, så der er også tid til lidt hundesammenkomst (både for hunde og deres mennesker :mrgreen:)

 

I løbet af dagen ligge Mimi ude i gangen som er kølig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...