Gæst Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 I skal da lige se Nelson og mig til udstilling i Slagelse i dag... Billederne er lidt 'gule' da jeg frabad manden at blitze mig på de ca. 50 billeder, han tog:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ser godt ud.. Og han er altså godt nok blevet stor siden jeg så ham som lille baby:lun: Men fin er han stadig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Ser godt ud.. Og han er altså godt nok blevet stor siden jeg så ham som lille baby:lun: Men fin er han stadig:lun: Takker. Ja, der er sket noget... Eva var der også, men hun havde ikke Lady med i dag. Hun er ellers også noget af det sødeste... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Takker. Ja, der er sket noget... Eva var der også, men hun havde ikke Lady med i dag. Hun er ellers også noget af det sødeste... /Mette Åh det sagde hun da egentlig godt at hun skulle:-D Ja Lady er sød:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts