Hop til indhold

hvad synes i om denne udstillingsline?


Recommended Posts

Selve linen kan ikke indstilles... med mindre at du gerne vil have en retrieverline der går ud i et.. så ender den i kvæl og kan passe til en voksen såvel som en hvalp... dog er jeg personligt ikke så glad for kvæl til hvalpe:oops:.. Ellers så laver jeg også halsbånd som kan indstilles, som man kan sætte på selve linen:5up:

 

Så er jeg vist ved at fatte det :oops: var havnet på den del af hjemmesiden hvor du har de brede perlehalsbånd og de var måske lidt for voldsomme til min hvalp :-D jeg vender den lige med kæresten i aften og så kan det være du får en ny bestilling inden længe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så er jeg vist ved at fatte det :oops: var havnet på den del af hjemmesiden hvor du har de brede perlehalsbånd og de var måske lidt for voldsomme til min hvalp :-D jeg vender den lige med kæresten i aften og så kan det være du får en ny bestilling inden længe :blink:

 

Hihi.. jeg sælger heller ikke så mange af mine perlehalsbånd til labberne.. det er mest chi'erne og faktisk også mynderne som er glade for dem.:blink:

 

Du skriver bare når det er.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...