Gæst Netja Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Lige lidt billeder af min dejlige vuffi.. Kvaliteten er ikke den bedste da det er mobilbilleder.. Først Lady og jeg der tager en slapper på en meget varm gåtur. Lady er bevidstløs. Puttet af min ældste søn. Hmmm ja, hvad siger man til den sovestilling. Lady og Baloo på tur i hundeskoven. (hendes gode ven og ejet af min kæreste) Baloo og Lady. Tager en lur med hawaii kransen. Mine døtre syntes Lady ville være fin med sådan en hawaii krans. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hvor ser hun sød ud. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Skøn tøs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Netja Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Tak skal I have.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts