Hop til indhold

FAR! Tror du de vil lege:klap:??


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Vi var en tur ude ved min mor i aftes, og lexus skulle jo ud og gå en tur...Det skal så'n nogen jo.

 

Vi kommer forbi et hus, det lyder lidt som to katte der slås...Det var det bare IKKE, det var to katte som ville have os væk, så jeg må trække lidt i lexus, han var sikker på de ville lege med ham:rolleyes: Det ville de bestemt ikke:lol:Kattene fulgte sq efter os, stadig med strittende hale, ryg, hår og hvæsende, lexus fattede ikke en skid....kom nu far de vil lege med mig :klap:

Nu var de to katte så tæt på at jeg var lidt nervøs for om de vile springe hovedet på lexus, så jeg går ind foran ham, så hvis nu de sprang, sprang de ikke i hovedet af lexus. Men i benet af mig heller det end lexus' øjn, nå men efter et minut eller to smuttede de ind i haven igen og vi gik videre.

Det har jeg sq aldrig prøvet før med alm. huskat hahaha. Jeg har set det med min egen maincoon, men ikke "småkatte"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg har desværre hørt om sådan noget fra efterhånden mange hundeejere.

 

Godt kattene ikke fik fat i "den lille"!

 

Min Batman yndede at lægge sig på lur i en busk på stranden hvor vi boede og så springe frem og sige BØH til nogle hunde og så forsvinde i hast.

Flabet kat, synes man, men han ville egentligt bare lege lidt.

Stakkels hunde som blev forskrækkede :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der kattesprog er en svær en at ha med at gøre ... Tulle var ikke gammel da hun opdagede det :oops:

 

Hun hopper frem til katten - der er høflig nok til at advare uden kløer først - så Tulle får et slag over næsen af en "ufarlig" kattepote ... katten sagde "Gå væk hund!" ... Tullen hørte "Jaahhh vi skal lege" ... så Tulle hopper frem til katten igen - i playbow og alt ... men katten havde jo lige sagt at den ikke gad - og anden gang var den mindre høflig - og så havde den altså søm i handsken ... av Tulles næse altså ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
De må have været ret kække :shock::lol:

Har du set filmen phsyco?? De lignede lidt ham morderen :lol::lol:

 

Lexus lyder bare så rar :lun:

Det er op til andre at vudere end mig;-) Men vi synes jo at han er vældig sød og rar:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var en tur ude ved min mor i aftes, og lexus skulle jo ud og gå en tur...Det skal så'n nogen jo.

 

Vi kommer forbi et hus, det lyder lidt som to katte der slås...Det var det bare IKKE, det var to katte som ville have os væk, så jeg må trække lidt i lexus, han var sikker på de ville lege med ham:rolleyes: Det ville de bestemt ikke:lol:Kattene fulgte sq efter os, stadig med strittende hale, ryg, hår og hvæsende, lexus fattede ikke en skid....kom nu far de vil lege med mig :klap:

Nu var de to katte så tæt på at jeg var lidt nervøs for om de vile springe hovedet på lexus, så jeg går ind foran ham, så hvis nu de sprang, sprang de ikke i hovedet af lexus. Men i benet af mig heller det end lexus' øjn, nå men efter et minut eller to smuttede de ind i haven igen og vi gik videre.

Det har jeg sq aldrig prøvet før med alm. huskat hahaha. Jeg har set det med min egen maincoon, men ikke "småkatte"

 

Hvor fejt. To mod en. :mrgreen::lol:

 

Godt at Lexus havde farmand med. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg har også én gang oplevet at blive forfulgt af en alm huskat, på en gåtur med Sitto :shock: den pustede sig helt vildt op, skød ryg, "logrede" med halen og hvæsede.. skyndte mig at tage Sitto op og gå, for katten begyndte at gå hurtigere og hurtigere efter os.. og efter jeg har kendt en DSG der blev blind på det ene øje efter en "katteklo" har jeg fået ret meget respekt for fremmede katte når hundene er med.. ;-) Kency er tilgengæld også helt overbevist om at alle katte er hendes nye legekammerater :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
:scared: Godt det ikke var mig... Caisar hader katte, og han vil ikke kun skræmme - men har heldigvis kun mødt katte der har haft situationsfornemmelse, og har holdt sig på afstand...

Jeg tror godt lexus kunne bruge lidt af Caisar's anti-katte-gen:blink:

Men det undrer mig ikke at Lexus bare så dem som nye legekammerater :rolleyes::lol: :blink:

Hvad!?? Mener du så at lexus er ubrugelig som p-forlænger..:lol::blink::lol:??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg har også én gang oplevet at blive forfulgt af en alm huskat, på en gåtur med Sitto :shock: den pustede sig helt vildt op, skød ryg, "logrede" med halen og hvæsede.. skyndte mig at tage Sitto op og gå, for katten begyndte at gå hurtigere og hurtigere efter os.. og efter jeg har kendt en DSG der blev blind på det ene øje efter en "katteklo" har jeg fået ret meget respekt for fremmede katte når hundene er med.. ;-) Kency er tilgengæld også helt overbevist om at alle katte er hendes nye legekammerater :roll:

Ja det er lidt træls med de katte...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Jeg vil godt af med lidt af mollies anti-kattegen.. Lexus må gerne få noget.. Der er RIGELIGT!! når vi møder en kat.. så tænker jeg åhh nej.. nu bliver jeg flov lige om lidt.. Ganske rigtigt.. Mollie står helt stiv og GLOR! samtidig med at der kommer de mest ynkefulde lyde.. piiiv pivv.piiiiiiiiiv.. og jeg må så trække hende hvis vi skal den anden vej, for hun vil kun 'en vej. Og det er at jagte den kat! Der er ingen kontakt..Det ser så åndssvagt ud.. Mig komme trækkende med en dum hund og jeg er helt rød i hovedet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...