Hop til indhold

40 % på bøger udgivet af canis forlag


Linda
 Share

Recommended Posts

Så lige på min nyhedsmail at der var 40 % rabat på bøger udgivet af canis så det tog vidst lige lidt overhånd og fik vidst bestilt nogle hundebøger :oops:

 

meget heldig jeg tog nogle ekstra nattevagter sidste uge hehe... glæder mig til følelsen af nye bøger leveret på adressen. hmmmmmmmmm :banan::banan:

 

40% rabatt

 

på alle hundebøker fra Canis Forlag!

 

bokforsider468.jpg

Tilbudet gjelder ut august. Blant våre bøker finner du klassikere som På talefot med hunden, Klikkertrening for din hund, Ikke skyt hunden!, Kulturkollisjonen, Lydighetstrening i teori og praksis, 100% positiv hverdagslydighet og mange flere.

Se oversikt over alle bøkene her!

Link til indlæg
Del på andre sites

de sidste gange der har kommet nyhedsmail med bøger jeg kunne tænke mig så har jeg fået at vide at bogen ikke var i sortimentet mere... og så endelig var der nogle som ikke var udsolgt.... og så kunne jeg ikke huske koden til at betale med visa.... det er åbenbart en anden end den jeg normalt bruger...:stupid: så jeg skal have kontaktet min bank for at nulstille koden..... så jeg spare en masse penge ved ikke at få en ny kode:pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...