Gæst trille Skrevet Maj 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2008 Er der nogen der kan fortælle mig sådan ca. hvad leve alderen er på en cocker spaniel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Velkommen til Du behøver bare lave ET indlæg og så slå lidt koldt vand i blodet for der skal nok komme et svar men mange her på hundeforum er voksne og har et arbejde så senere på dagen er du nok mere heldig Men bortset fra det kan jeg ikke svare på dit spørgsmål for jeg ved ikke meget om cockerspaniels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trille Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Tak for svaret alligevel. Jeg ved godt, at mange er på arbejde, det er jeg selv. Jeg har desværre bare manglende viden om denne potal og er kommet til at lave en fejl. Beklager. Jeg skal gøre mit bedste for at det ikke sker igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Du skal ikke undskylde det var bestemt ikke hårdt ment Jeg sad bare og pløjede mig igennem alle indlæggene og faldt over dit mange gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trille Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Jeg har også forsøgt om jeg kunne slette et indlæg igen, men det lader det ikke til. Eller også kan jeg bare ikke finde ud af hvordan man gør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 hm jeg tror godt man kan slette et indlæg men jeg ved ikke hvordan, jeg har heller ikke været herinde så længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 En cocker bliver i gennemsnit 10-11 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts