Hop til indhold

Dansk Svensk Gårdhund Parring Tilbydes


Gæst bamle
 Share

Recommended Posts

Dansk Svensk Gårdhund tilbydes til avl. Jeg er dejlig, glad, kærlig og flot hund på 4 ½ år. Jeg er sort, hvid og lidt brun i ansigtet. Er glad, venlig og elsker alle mennesker. Min forældre, og bedste forældre har stamtavle.Min bedsteforældre har vundet flere præmier som konkurrencehunde. Er ægte, men uden papir.

Er far til store kuld (7-8 hvalpe).

 

Pris: 1500 kr (+ 500 kr ved 5eller flere hvalpe.)

Redigeret af bamle
Link til indlæg
Del på andre sites

Johh en del opdrættere tager en pris ved parringen og så en pris pr hvalp der bliver født.

 

Jep.

 

Og ligesom nogen gerne giver en omparrring, hvis første omgang ikke bærer frugt, mener jeg umiddelbart det også er ok med en ekstra slat (og så sølle 500kr), hvis der virkelig er bid :-D

 

Omend jeg aldrig har hørt om det før. Kun den med 10% pr. levedygtig født hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej..

Jeg kunne være interesseret: Men vil meget gerne have hans højdemål...fra skuldre forrest om ned, har han hel hale...og hvordan er hans temperment...sidst men vigtigst...hvor i landet bor i? vi bor i farum

venligst

anette og Jessie

Link til indlæg
Del på andre sites

højdemål er 38 cm. Han er meget rolig af sind, kærlig og en glad hund. Han har hel hale. vi bor i Brøndbyvester. Alle synes at han er en meget køn og dejlig hund.

Redigeret af bamle
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Luna2003

Hej Bamle :)

 

Jeg har en rigtig dejlig dansk svensk gårdhund, som meget gerne vil have hvalpe igen. Hun kommer snart i løbetid, men vi er ikke helt sikre på hvornår. Begge hendes forældre er af racen dansk svensk gårdhund, men vi har desværre ingen stamtavle på hende. Hun er født i maj 2003. Er det muligt vi kan lave en aftale nu, selvom vi ikke er helt sikre på hvornår hun kommer i løbetid?

Håber vi kan lave en aftale for vi kunne rigtig godt tænke os at hun blev drægtig :)

 

Hilsen Nina og Luna :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trillemus

Kære Bamle

Vi har Trille som netop er kommet i løbetid og ønskes parret. Trille bor Vallensbæk Strand og er 3½ år gammel, har meget flotte farver, 30 cm i højden og utrolig roligt gemyt - hun gør aldrig, kun når andre hunde kommer hende for nær.

Hun ønskes parret for første gang. Hun har stamtavle, X-registerbevis.

Er Bamle stadig ledig til parring?

VH Trille og familie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...