Hop til indhold

Møffes idé om himlen


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jojo, Møffe har mange idéer om himlen. Men en stor og væsentlig del af den inkluderer helt klart mad :mrgreen:

 

[media]

[/media]

(beklager kan så god billedkvalitet)

 

Men han var nu godt forvirret over den enorme størrelse - det største han endnu har prøvet var lidt endnu halv størrelse af det her :mrgreen:

 

Han nåede at få tygget en hel knude væk, hvorefter han blev MEGET tørstig og mor-Ea stjal benet imens og placerede nogle medlidenhedsgodbidder i stedet :mrgreen: Eller, det var vist mig, der bad hende om det :genert:

 

Møffe var MEGET træt herefter! :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor godt :klap:

 

Lige til at starte med ser han da godt nok noget usikker ud, og ved vist ikke helt hvad han skal stille op med det kæmpe ben :lol:

 

Jeg købte også engang sådan et størrelses ben til Baldur, men han opgav det simpelthen, og vi var nødt til at save det ud i mindre stykker :lol:

 

Haha, jeps, han er MEGET forvirret over de kæmpe knuder, han kan jo knap nok gabe over dem :lol:

 

Tror Møffe ville se det som et stort nederlag at opgive et ben - uha da! Holde lidt pauser, ok, men opgive - noooooo! :mrgreen:

 

NØØJ!!! Er det ben virkelig til mig??? :vuf:

Hvor er han sød ham Møffe :lun:

 

 

 

Buster fik en gang en hel lårbens knogle fra en ko, han vidste heller ikke helt hvad han skulle stille op med så stort et ben de første mange minutter :lol:

 

Hehe, Møffe har også fået en lårbensknogle et par gange :lol: Han får dem ikke hele mere! Han får dem jo aldrig spist op inden de bliver dårlige :???: Så nu bliver de hugget over på midten :mrgreen:

 

Men han får dælme fine tænder af dem! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

åååh, hvor ser han sød ud, når han kigger på det ben!

 

Fenja fik engang et meeeget stort ben, da hun var ca. 10 uger - det endte med at Miko og Mollie måtte hjælpe med at spise det ;)

 

 

-beklager billedkvaliteten!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den skal du ikke beklage!

 

Hun ser nu sød ud :lun: Hvor er det, I har hende fra? :-D Sorry, er p*sse nysgerrig på det punkt :genert:

 

 

Vi har hende fra kennel Moonsisters! - den kennel kan klart anbefales! Undskyld det sene svar :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har hende fra kennel Moonsisters! - den kennel kan klart anbefales! Undskyld det sene svar :oops:

 

Åh, ja, dem var jeg også forholdsvis tæt på at få en hvalp fra :-D Dvs. at var det ikke gået hos Tertzo, så havde det nok været fra dem :-D Jeg var i kontakt med dem og skulle over og besøge dem, hvis det ikke blev til noget med Tertzo :-D

 

Så må det være efter Blue og Kitchi-Kazmir? Ham var jeg tæt på at få en halvbror/-søster til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, ja, dem var jeg også forholdsvis tæt på at få en hvalp fra :-D Dvs. at var det ikke gået hos Tertzo, så havde det nok været fra dem :-D Jeg var i kontakt med dem og skulle over og besøge dem, hvis det ikke blev til noget med Tertzo :-D

 

Så må det være efter Blue og Kitchi-Kazmir? Ham var jeg tæt på at få en halvbror/-søster til :mrgreen:

 

 

Ja, det er Blue og Kazmir, der er forældrene! :mrgreen:

Ej hvor pudsigt!:-D

Vi havde også kigget på Tertzo, men de havde ikke nogle hvalpe, og så hørte vi om Moonsisters, og da vi så hvor godt deres hunde har det (de har SEKS store bernere) var vi slet ikke i tvivl om at vi ville have en af deres hvalp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er Blue og Kazmir, der er forældrene! :mrgreen:

Ej hvor pudsigt!:-D

Vi havde også kigget på Tertzo, men de havde ikke nogle hvalpe, og så hørte vi om Moonsisters, og da vi så hvor godt deres hunde har det (de har SEKS store bernere) var vi slet ikke i tvivl om at vi ville have en af deres hvalp :-D

 

Jeps, har også indtryk af, at deres hunde har det som blommen i et æg! :lol: Det er i hvert fald indtrykket man få via deres hjemmeside!

 

Inas Tinkerbell (Tertzo's Kitchi-Kazmir's mor) fik hvalpe 2 uger før Rioja (Møffes mor), så det kom sådan set an på mine ønsker til hvalpen om, hvilken jeg skulle have efter - og det blev så Rioja :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, har også indtryk af, at deres hunde har det som blommen i et æg! :lol: Det er i hvert fald indtrykket man få via deres hjemmeside!

 

Inas Tinkerbell (Tertzo's Kitchi-Kazmir's mor) fik hvalpe 2 uger før Rioja (Møffes mor), så det kom sådan set an på mine ønsker til hvalpen om, hvilken jeg skulle have efter - og det blev så Rioja :lol:

 

 

Det tror jeg bestemt også at de har det som! - rigtig dejligt med nogle oprættere, der ved hvad de laver! :-) Og både Kazmirs menneskemor og Blues menneskemor og far, gå rigtig meget op i deres hvalpe, også efter at de er blevet solgt..:-D Vi har ikke et sekundt fortrudt, at vi købte hvalp af dem! :-)

Hvordan var kennel Tertzo?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg bestemt også at de har det som! - rigtig dejligt med nogle oprættere, der ved hvad de laver! :-) Og både Kazmirs menneskemor og Blues menneskemor og far, gå rigtig meget op i deres hvalpe, også efter at de er blevet solgt..:-D Vi har ikke et sekundt fortrudt, at vi købte hvalp af dem! :-)

Hvordan var kennel Tertzo?

 

Opdrætter hos Tertzo er rigtig flink - og kontant :mrgreen: Og så ved hun bare super meget om opdræt og de forskellige linier! Derudover, så er jeg ikke i tvivl om, at hendes hunde har det godt. De sover i sengen, kommer i sofaen osv. og er tydeligvis højt elsket også!

 

Jeg skal dog aldrig nogensinde selv have så mange hunde :shock: Selvom det var dejligt, at der altid var én, der var villig til at nusse i sofaen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdrætter hos Tertzo er rigtig flink - og kontant :mrgreen: Og så ved hun bare super meget om opdræt og de forskellige linier! Derudover, så er jeg ikke i tvivl om, at hendes hunde har det godt. De sover i sengen, kommer i sofaen osv. og er tydeligvis højt elsket også!

 

Jeg skal dog aldrig nogensinde selv have så mange hunde :shock: Selvom det var dejligt, at der altid var én, der var villig til at nusse i sofaen :lun:

 

Jeg vil gerne have 3 eller 4 bernere, når jeg altså bliver voksen, har fået uddannelse osv.:-) (er 15 år..) Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at træne vognkørsel med dem.. og så kunne jeg måske også godttænke mig at de fik et kuld hvalpe.:-D hmm.. sikke mange drømme jeg har :genert:

Ja, det er deeejligt når de gider nusse i sofaen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne have 3 eller 4 bernere, når jeg altså bliver voksen, har fået uddannelse osv.:-) (er 15 år..) Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig at træne vognkørsel med dem.. og så kunne jeg måske også godttænke mig at de fik et kuld hvalpe.:-D hmm.. sikke mange drømme jeg har :genert:

Ja, det er deeejligt når de gider nusse i sofaen:lun:

 

Jo tak, 3-4 bernere kunne jeg måske også tænke mig (nu må vi se, når jeg engang har to :mrgreen: ), men altså... Ina har jo pt. 9 bernere og 7 tornjaks :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...