Hop til indhold

Store legekammerater omkring Østjylland


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

 

Er der flere herind omkring Østjylland (bor selv i Horsens), som har store hunderacer, som kunne tænke sig at mødes med vores hunde til gåtur, leg og/eller samvær?

Jeg har selv engelsk mastiff - og selvom vores hund gerne vil lege med de små hunde, så er min erfaring, at de små hundes ejer ikke er så vilde med at lade deres små pus lege med vores hund (selvom hun er meget rolig, så er jeg godt klar over, at når hun leger så ser det mere voldsomt ud pga hendes størrelse - hendes bevægelser er jo ikke helt så elegante som de smås:lol:).

Så tænkte, om nogen herinde med andre store hunde måske kunne tænke sig et træf på et tidspunkt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-)

 

Hvis hun er venlig og meget gerne også lidt rolig, så vil vi rigtig gerne mødes. Jeg har en 9 mdr gammel schæferunghund, som meget gerne vil møde venlige hunde - og også gerne store rolige hunde :)

Jeg har ferie de næste par uger, så vi er ret fleksible mht tidspunkt.

Enzo plejer at være rolig med de rolige hunde og fræk og flabet med de vilde - men ikke alt for vilde... (så bliver han ofte lidt usikker og trækker sig) hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :-)

 

Hvis hun er venlig og meget gerne også lidt rolig, så vil vi rigtig gerne mødes. Jeg har en 9 mdr gammel schæferunghund, som meget gerne vil møde venlige hunde - og også gerne store rolige hunde :)

Jeg har ferie de næste par uger, så vi er ret fleksible mht tidspunkt.

Enzo plejer at være rolig med de rolige hunde og fræk og flabet med de vilde - men ikke alt for vilde... (så bliver han ofte lidt usikker og trækker sig) hunde.

Hayly er meget venlig, men hun er også stadig meget legesyg, når hun ser andre hunde. Gassen går dog meget hurtigt af ballonen, da hun jo er meget stor, så hun kan ikke holde et højt tempo særlig længe. Er ret sikker på, at din kan køre min træt meget hurtigt. Men venlig det er hun i hvert fald - er meget glad for andre hunde:-D.

Jeg har fri i uge 34 - har du stadig ferie der? Så var det måske en mulighed?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...