Sille12 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Hej, Skrev for en uges tid siden om at bassen havde lidt røde kugler:oops: og fik så at vide af dyrlægen at jeg bare skulle smøre med zinksalve. Desværre hjalp det ikke og de blev bare mere og mere hudløse, så nu er den stakkels hund;-) blevet udstyret med en krave og er på pencillin i 10 dage. [ATTACH]31279[/ATTACH]. Dyrlægen sagde at han også skulle sove med den men da den er lidt stram og han vel også skal have mulighed for t rense sig bare lidt forneden, tror I så ikke at det er ok at tage den af om natten:rolleyes:?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Du skulle ha prøvet det pudder der.. Pencillin ligefrem? Nårh, det lyder ikke sjåw :ae: til den stakkels hunds ømme kugler. Mjah, tage den af - sover han i rum med dig? For så kan du måske stoppe ham hvis han slikker for meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Hej, Ja,ja ja,bagklog må man vel godt være ik og 577 kr. fattigere:stupid:. Brugte zinksalven istedet, da jeg lige tilfældigvis havde det i huset. Må købe lidt pudder i morgen, det kan vel ikke skade:rolleyes:. og nej vi sover ikke sammen, han foretrækker de kolde fliser i bryggerset;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Hej,Ja,ja ja,bagklog må man vel godt være ik og 577 kr. fattigere:stupid:. Brugte zinksalven istedet, da jeg lige tilfældigvis havde det i huset. Må købe lidt pudder i morgen, det kan vel ikke skade:rolleyes:. og nej vi sover ikke sammen, han foretrækker de kolde fliser i bryggerset;-). V.H. Sille Uf, han skal ud og arbejde når han er blevet rask så Så ville jeg altså lade ham have den på de første par dage, i hvert fald indtil du kan se at han ikke er helt vildt slikke-nødder mere, for de ødelægger ligesom huden endnu mere med alt det savl og tunge og sådan.. Men ved ikke om pudder virker når nu det er så galt at han ligefrem skal have pencillin Måske var vi bare heldige at det virkede instant på Motoren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Uha lyder da ikke godtmed vovsen - håber på en hurtig virkning for jer begge:5up:. Mht kraven, så ville jeg nok også lade den være på i de første nætter, for han vil uden tvivl begynde at slikke i det, når kraven kommer af. Så hellere vente til huden begynder at blive lidt pænere - evt prøv at tage kraven af om aftenen, hvor du er ved ham, og så se hvad der sker ved det. Held lykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts