Gæst rekkay Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hej Min franske bulldog har lavet noget med næsen, regner jeg med, den blødte lidt udenpå hvor der var skrabet hul, dagen efter var der kommet noget gulligt udflåd, virker mere fast end tynd, som sidder ved næseåbningen, af det jeg kan se. Ved i om det er farligt eller om det er noget han selv renser med sin tunge, hans adfærd er meget normal, men er jo selvfølgelig lidt bange for det er noget seriøst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Tror du skal holde lidt øje med det - og evt snakke med en dyrlæge, så det ikke udvikler sig for meget. Du skal nok ikke regne med, at hunden tunge holder det rent - snarere tværtimod. De er jo fyldt med bakterier i deres munde, så det der med, at de selv renser sår med deres tunge, det ville jeg ikke sætte min lid til:lol:. Hvis det er betændt, så må enten du rense det - eller få en dyrlæge til at se på, om den evt skal have noget behandling. Håber den har det godt igen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Næsen er ekstrem følsom - så jeg ville gå til dyrlægen. Min ældste beagle blev stukket i næsen af et pindsvin og to dage senere havde han kraftig betændelse og svamp i næsen - det går lynhurtigt hvis næsen udsættes for en skade Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts