Hop til indhold

Olie

Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Lige et sidespørgsmål:

Olie, er det noget man giver alle hunde, store som små for en lækker sund hud og pels??

Eller er det kun noget man tyr til hvis ens hund allerede har problemer med tør hud og mat pels ?

:vedikke:

Luna får det for leddene, ikke så meget for pelsen. Men Omega 3 og 6 er godt for led.

Hvad med denne, kunne det være et alternativ? Eller kender du andre...

URTEKRAM - Rene råvarer. Intet andet.: Produktdetaljer[cat]=273&tx_ttproducts_pi1[backPID]=632&tx_ttproducts_pi1[product]=1445&cHash=43ad54d402

Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke..

Det her med hørfrøolie fik jeg at vide til et foredrag, jeg var til i søndags, så det er ikke fordi, jeg er fuld af viden:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna får det for leddene, ikke så meget for pelsen. Men Omega 3 og 6 er godt for led.

Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke..

Det her med hørfrøolie fik jeg at vide til et foredrag, jeg var til i søndags, så det er ikke fordi, jeg er fuld af viden:oops:

Det er urtekrams Hørfrø- & kæmpenatlysolie øko 500 ml... :hmm:

Jeg tror jeg giver det en chance... Må lige google hørfrøolie :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vores hvalp på 9 uger ville også have godt af det ??

Jeg har nemlig selv kigget på det dersens Tobisolie, men den røde farve det skulle afgive, ville vel ikke skade på en brun hund?

Ja det kan jeg ikke se noget i vejen for. Willa får også olie en gang om dagen... Det er sundt for hud, pels og led...

Nej jeg tror ikke der sker noget ved at give en brun hund det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på flaske nr 2 af Oliver's fiskeolie.. Før det købte jeg tobisolie.. Luna har ikke fået fæl ånde af det:hmm:

Hvad hedder det fra Olivers helt præcis? Kan ikke finde det på hjemmesiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Jeg havde også overvejet at begynde at give grizzly olie, men jeg havde da ikke tænkt på at det kunne give en fæl fiskelugt :hmm:.

Jeg har en helt hvid hund, så jeg er da også lige med på en lytter på hvad man så kan bruge der ikke misfarver pelsen :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tobisolie er det ikke det der kan give rød farve i pelsen? Det tør jeg ikke pga det hvide på beaglerne...

Jeg har givet mine beagler rød tobisolie. Det gav deres farver en dybere virkning også den hvide farve blev mere hvid.

Jeg er dog gået fra det da jeg syntes pelsen over tid bliver fedtet at røre ved.

I dag får mine beagler almindelig rapsolie - den fra Bornholm - og det virker rigtig godt også på farverne - men den fedtede pels er vi sluppet af med

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

jeg bruger salmopet lakseolie til mine

og lidt af den olie som hedder hørfrø-kæmpenatlysolie fra urtekram

jeg har dog altid vendt tilbage til fiskeolien fra laks:mrgreen: da de har givet langt bedre effekt på hundene end planteolier

Link til indlæg
Del på andre sites