Stjernetosse Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hej, Jer der giver olie til hundene - hvilket mærke bruger I? Jeg har brugt grizzly i lang tid, og egentlig været okay tilfreds. Bortset fra fiskeånden - nu er jeg blevet tilpas træt af den og vil gerne finde et alternativ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg købte Grizzly på WDS - og har endnu ikke bemærket nogle fiskeånde, men ser da ikke frem til den, hvis den kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg er på flaske nr 2 af Oliver's fiskeolie.. Før det købte jeg tobisolie.. Luna har ikke fået fæl ånde af det:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg købte Grizzly på WDS - og har endnu ikke bemærket nogle fiskeånde, men ser da ikke frem til den, hvis den kommer Den er i hvert fald her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg er på flaske nr 2 af Oliver's fiskeolie.. Før det købte jeg tobisolie.. Luna har ikke fået fæl ånde af det:hmm: Tobisolie er det ikke det der kan give rød farve i pelsen? Det tør jeg ikke pga det hvide på beaglerne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Tobisolie er det ikke det der kan give rød farve i pelsen? Det tør jeg ikke pga det hvide på beaglerne... Jo det kan godt være:???: Det havde jeg ikke lige tænkt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jo det kan godt være:???: Det havde jeg ikke lige tænkt på Det kom i hvert fald frem da jeg googlede, men folk var ellers meget begejstrede for det. Gav dem lige en af mine oliekapsler. Det hedder green oil. Hovedbestanddelen er vist hørfrø olie :hmm: Det kunne jeg måske også købe til dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Det kom i hvert fald frem da jeg googlede, men folk var ellers meget begejstrede for det. Gav dem lige en af mine oliekapsler. Det hedder green oil. Hovedbestanddelen er vist hørfrø olie :hmm: Det kunne jeg måske også købe til dem... Ja hørfrøolie er det næstbedste efter fiskeolie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Lige et sidespørgsmål: Olie, er det noget man giver alle hunde, store som små for en lækker sund hud og pels?? Eller er det kun noget man tyr til hvis ens hund allerede har problemer med tør hud og mat pels ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hvad med denne, kunne det være et alternativ? Eller kender du andre... URTEKRAM - Rene råvarer. Intet andet.: Produktdetaljer[cat]=273&tx_ttproducts_pi1[backPID]=632&tx_ttproducts_pi1[product]=1445&cHash=43ad54d402 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Lige et sidespørgsmål: Olie, er det noget man giver alle hunde, store som små for en lækker sund hud og pels?? Eller er det kun noget man tyr til hvis ens hund allerede har problemer med tør hud og mat pels ? Luna får det for leddene, ikke så meget for pelsen. Men Omega 3 og 6 er godt for led. Hvad med denne, kunne det være et alternativ? Eller kender du andre... URTEKRAM - Rene råvarer. Intet andet.: Produktdetaljer[cat]=273&tx_ttproducts_pi1[backPID]=632&tx_ttproducts_pi1[product]=1445&cHash=43ad54d402 Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke.. Det her med hørfrøolie fik jeg at vide til et foredrag, jeg var til i søndags, så det er ikke fordi, jeg er fuld af viden:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Lige et sidespørgsmål: Olie, er det noget man giver alle hunde, store som små for en lækker sund hud og pels?? Eller er det kun noget man tyr til hvis ens hund allerede har problemer med tør hud og mat pels ? Alle hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Luna får det for leddene, ikke så meget for pelsen. Men Omega 3 og 6 er godt for led. Jeg kan desværre ikke få dit link til at virke.. Det her med hørfrøolie fik jeg at vide til et foredrag, jeg var til i søndags, så det er ikke fordi, jeg er fuld af viden:oops: Det er urtekrams Hørfrø- & kæmpenatlysolie øko 500 ml... :hmm: Jeg tror jeg giver det en chance... Må lige google hørfrøolie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Alle hunde Så vores hvalp på 9 uger ville også have godt af det ?? Jeg har nemlig selv kigget på det dersens Tobisolie, men den røde farve det skulle afgive ville vel ikke skade på en brun hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Så vores hvalp på 9 uger ville også have godt af det ?? Jeg har nemlig selv kigget på det dersens Tobisolie, men den røde farve det skulle afgive, ville vel ikke skade på en brun hund? Ja det kan jeg ikke se noget i vejen for. Willa får også olie en gang om dagen... Det er sundt for hud, pels og led... Nej jeg tror ikke der sker noget ved at give en brun hund det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Super ! Tak for svar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeg er på flaske nr 2 af Oliver's fiskeolie.. Før det købte jeg tobisolie.. Luna har ikke fået fæl ånde af det:hmm: Hvad hedder det fra Olivers helt præcis? Kan ikke finde det på hjemmesiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeanette - på det foredrag blev der da sagt noget om omega 3,6 og 9 i forhold til hinanden i det gode olie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hvad hedder det fra Olivers helt præcis? Kan ikke finde det på hjemmesiden. OLIVER'S OMEGA 3 BOOST Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 OLIVER'S OMEGA 3 BOOST Tusind tak. det må jeg hellere bestille med næste gang jeg skal bestille foder igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Jeanette - på det foredrag blev der da sagt noget om omega 3,6 og 9 i forhold til hinanden i det gode olie? Nej, han kom ikke så meget ind på det. Det var bare en deltager, der stillede et spørgsmål om det i forbindelse med en gigtsyg hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hmm.. Jeg havde også overvejet at begynde at give grizzly olie, men jeg havde da ikke tænkt på at det kunne give en fæl fiskelugt :hmm:. Jeg har en helt hvid hund, så jeg er da også lige med på en lytter på hvad man så kan bruge der ikke misfarver pelsen . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Tobisolie er det ikke det der kan give rød farve i pelsen? Det tør jeg ikke pga det hvide på beaglerne... Jeg har givet mine beagler rød tobisolie. Det gav deres farver en dybere virkning også den hvide farve blev mere hvid. Jeg er dog gået fra det da jeg syntes pelsen over tid bliver fedtet at røre ved. I dag får mine beagler almindelig rapsolie - den fra Bornholm - og det virker rigtig godt også på farverne - men den fedtede pels er vi sluppet af med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 jeg bruger salmopet lakseolie til mine og lidt af den olie som hedder hørfrø-kæmpenatlysolie fra urtekram jeg har dog altid vendt tilbage til fiskeolien fra laks:mrgreen: da de har givet langt bedre effekt på hundene end planteolier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Nej, han kom ikke så meget ind på det. Det var bare en deltager, der stillede et spørgsmål om det i forbindelse med en gigtsyg hund.. Ok... Jeg tror jeg prøver med urtekrams olie... Kan altid vende tilbage til fiskeolie hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts