Hop til indhold

Ny: præsentation :)


Gæst mussen
 Share

Recommended Posts

Hej med jer herinde.

Jeg er ny herinde, og vil lige præsentere mig selv, for håber jeg kan få nytte af jer herinde, ved selv at være aktiv, men også ved, at gå igennem tidligere tråde. Er nemlig snot forvirret for første gang i de knap 2 år jeg nu har været hundeejer. HJÆLP MIN HUND ER MED HVALPE :klap:. Det er jeg som sådan meget glad for, og faderen er også en hund vi kender, men efter, at have læst en masse er jeg nu mere i vildrede end før, men hvordan det skal komme til at gå, er nu begyndt at være usikker hvilket jo ikke er en god situation for hverken mig eller min dejlige hund. Derfor har jeg søgt på nettet og fundet frem til denne side, som virker som et rart sted:lol:.

Nå men den var den præsentation jeg kom fra, : Vi er en familie på 4, som bor i det nordjyske, og vi har en knap 2 årig chihuahua, som dog ikke er ægte, men hun er jo dejlig, hun er jo vores kæledække :). Musse som hun hedder er gravid med en chihuahua, og har termin i næste weekend. Hun er blevet meget stor,men har det ellers godt. Dyrlægen har tjekket hende, og alt ser fint ud. Har valgt ikke at få hende scannet så vi venter spændt på antallet. Efter at have læst en masse, synes jeg nogle steder der står skrevet at små hunde kan have svært ved at klare fødslen selv, og det gør mig nervøs. Mon der er nogle herinde der har små hunderacer, og som måske har haft en fødsel inde på livet, som kan fortælle mig om jeres oplevelser af det??

 

Mange hilsner fra lotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Braarup

Hej :-D

 

Velkommen til - Jeg ved desværre intet om hundefødsler, store som små, men jeg tror du skal prøve at stille dit spørgsmål i en anden tråd, ellers er der måske ikke helt så mange, der ser det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til HF :klap:

Og det lyder da dejlig med din lille skønne hund :hjerte:. - Jeg kender desværre slet ikke til hundefødsler men det er jeg sikker på at der nok er nogle der gør herinde.

Måske skulle du lave en ny tråd og kalde den "Hjælp min chihauhau er gravid" eller noget lign.

 

Jeg glæder mig til billeder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til HF :klap:

Og det lyder da dejlig med din lille skønne hund :hjerte:. - Jeg kender desværre slet ikke til hundefødsler men det er jeg sikker på at der nok er nogle der gør herinde.

Måske skulle du lave en ny tråd og kalde den "Hjælp min chihauhau er gravid" eller noget lign.

 

Jeg glæder mig til billeder :klap:

 

 

- Ja den overskrift må da fange dem der ved noget om det, tak for hjælpen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...