Gæst Camilla Sjelhøj Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 jeps hvad syntes i om proformance? Proformance hundefoder og kattefoder pt fodre vi med det og hunden elsker det og trives rigtig godt på det. men hvad er jeres erfaringer med det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 jeps hvad syntes i om proformance? Proformance hundefoder og kattefoder pt fodre vi med det og hunden elsker det og trives rigtig godt på det. men hvad er jeres erfaringer med det? hvis du er tilfreds hvorfor så spørge om andres mening???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 hvis du er tilfreds hvorfor så spørge om andres mening???? hvorfor ikke? det kunne jo være nogle andre havde erfaringer... bare fordi jeg godt kan lide kartofler er det jo ikke ens betydende med at jeg ikke gerne vil høre andres erfaringer og måske få mere afvide om f.eks. ris eller pasta. altså ved ikke om forstod min pointe, men bare fordi man er glad for noget er det jo altid godt at få inputs andre steder fra og måske ende med at kunne lige noget helt andet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 har kun lige kigget hurtigt på det og er ikke udpræget begejstret - i hvert tilfælde ikke for hvalpefoderet. De første ingredienser er kyllingekødmed, ris, rismel, majs, majsmel. Jeg vil gerne undgå majs i foderet - og vil gerne have at der er kød i produktet i stedet for kødmel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 ja men så får du da lige min mening, jeg ville ikke bruge det:-D Det indeholder masser af korn, hele 4 slags hvis man regner ris med, og det gør jeg:engel: Så nej jeg vil ikke bruge det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 har kun lige kigget hurtigt på det og er ikke udpræget begejstret - i hvert tilfælde ikke for hvalpefoderet. De første ingredienser er kyllingekødmed, ris, rismel, majs, majsmel.Jeg vil gerne undgå majs i foderet - og vil gerne have at der er kød i produktet i stedet for kødmel. mange tak det vil jeg helt sikkert tag op til overvejelse. hvad for et produkt er det bedste i dine øjne så? håber det er noget du har lyst til at svare på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 ja men så får du da lige min mening, jeg ville ikke bruge det:-DDet indeholder masser af korn, hele 4 slags hvis man regner ris med, og det gør jeg:engel: Så nej jeg vil ikke bruge det. super, tak for dit ærlige svar, hvad ville du så bruge i stedet for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Jeg bruger Acana sport til min voksne hund (som er aktiv og har svært ved at holde huld) og Kingsmoor til min hvalp. Der er godt nok også majs i Kingsmoor, men tilgengæld er der masser af kylling (13,8 kilo kylling til 12 kilo goder) og naturlige urter i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 jeg bruger lige nu Acana Prairie Harvest, men jeg skifter lidt mellem de forskellige mærker, bruger dog altid et foder helt uden korn:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 mange tak for jeres svar, vil da prøve at se nærmere på produkter uden korn så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Jeg har kigget på det en gang, men opdagede så at der på posen stod at der var majs i men i deres folder står det ikke, så var jeg færdig med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gitte1976 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Jeg har hørt, at efter de har skiftet navn/koncept, så er der rigtig mange hunde, der har fået allergi af fodret. Jeg ville helt klart også vælge et foder uden korn og ris... Fodrer selv med Gourmix fra Vetcur, som mange kigger lidt skævt til, fordi det indeholder majs og soyabønner. Men det har haft god effekt på min allergihund. Og så er det drøjt i brug. 8 kg foder holder i 30 dage hos os.... Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts