Hop til indhold

Proformance hvad syntes i?

Gæst Camilla Sjelhøj
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj
hvis du er tilfreds hvorfor så spørge om andres mening????

hvorfor ikke? det kunne jo være nogle andre havde erfaringer...

bare fordi jeg godt kan lide kartofler er det jo ikke ens betydende med at jeg ikke gerne vil høre andres erfaringer og måske få mere afvide om f.eks. ris eller pasta.

altså ved ikke om forstod min pointe, men bare fordi man er glad for noget er det jo altid godt at få inputs andre steder fra og måske ende med at kunne lige noget helt andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

har kun lige kigget hurtigt på det og er ikke udpræget begejstret - i hvert tilfælde ikke for hvalpefoderet. De første ingredienser er kyllingekødmed, ris, rismel, majs, majsmel.

Jeg vil gerne undgå majs i foderet - og vil gerne have at der er kød i produktet i stedet for kødmel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
har kun lige kigget hurtigt på det og er ikke udpræget begejstret - i hvert tilfælde ikke for hvalpefoderet. De første ingredienser er kyllingekødmed, ris, rismel, majs, majsmel.

Jeg vil gerne undgå majs i foderet - og vil gerne have at der er kød i produktet i stedet for kødmel.

mange tak det vil jeg helt sikkert tag op til overvejelse.

hvad for et produkt er det bedste i dine øjne så? håber det er noget du har lyst til at svare på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
ja men så får du da lige min mening, jeg ville ikke bruge det:-D

Det indeholder masser af korn, hele 4 slags hvis man regner ris med, og det gør jeg:engel:

Så nej jeg vil ikke bruge det.

super, tak for dit ærlige svar, hvad ville du så bruge i stedet for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Jeg har hørt, at efter de har skiftet navn/koncept, så er der rigtig mange hunde, der har fået allergi af fodret.

Jeg ville helt klart også vælge et foder uden korn og ris...

Fodrer selv med Gourmix fra Vetcur, som mange kigger lidt skævt til, fordi det indeholder majs og soyabønner. Men det har haft god effekt på min allergihund. Og så er det drøjt i brug. 8 kg foder holder i 30 dage hos os....

Mvh. Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites