Gæst Ninjamor Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Jeg søger X antal figuranthunde til træning af en bullterriertæve jeg har i adfærdsbehandling. Hunden er over nogle år blevet vant til at hun ved at gå frem og gø kan skræmme andre hunde væk. Hun har brug for tid sammen med fremmede hunde og får hun den kan hun omgås alle hunde. Det set up jeg skal bruge er at fremmed hund og ejer kommer gående imod tæven og stopper op og/eller følger mine instruktioner. Der bliver højst sandsynligt ingen fysisk kontakt, men det er op til tæven om hun bliver klar til det - og til dig som hundeejer naturligvis. Træningen vil tage ca. en time og foregår ved Søndermarken søndag d. 29 august kl 11.45. Denne træning er ekstratid jeg lægger oveni rådgivningen, uden vederlag, så der kan ikke betales honorar for din medvirken Alle hundetyper er velkommen dog skal hundene være voksne og ikke gå for meget med på tævens eventuelle gøen. Hvis du har lyst til at hjælpe med ovenstående så kontakt mig på [email protected] eller skriv her i tråden. På forhånd tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Jeg skal lige se om jeg kan, Misja er super god til den slags trænings-hjælp... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Basse gør ikke, men hvis hunden lægger op til leg, gør hun det også. Dog bare dobbelt op.. Man er vel amstaff :slem: Ellers er hun god til andre hunde, liidt ivrig, men samler aldrig en konflikt op, lader det bare fare. Dog kræver det at den anden hund ikke har noget imod hunde med kurv på..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Basse gør ikke, men hvis hunden lægger op til leg, gør hun det også. Dog bare dobbelt op.. Man er vel amstaff :slem: Ellers er hun god til andre hunde, liidt ivrig, men samler aldrig en konflikt op, lader det bare fare. Dog kræver det at den anden hund ikke har noget imod hunde med kurv på..? Hunden er noget usikker og jeg ved ikke om hun tidligere har set en mundkurv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Hunden er noget usikker og jeg ved ikke om hun tidligere har set en mundkurv Jaae, så er spørgsmålet hvor god en ide det er?.. De fleste hunde jeg møder er fuldstændig ligeglade med kurven, men har mødt to boksere og to DSG som bestemt ikke var trygge ved den, og helst ville undgå al kontakt med min hund.. Ellers er hun god til lidt stride hunde, da hun som sagt ikke besvarer en konflikt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Jaae, så er spørgsmålet hvor god en ide det er?.. De fleste hunde jeg møder er fuldstændig ligeglade med kurven, men har mødt to boksere og to DSG som bestemt ikke var trygge ved den, og helst ville undgå al kontakt med min hund.. Ellers er hun god til lidt stride hunde, da hun som sagt ikke besvarer en konflikt.. Det er såmænd ikke hensigten at hundene skal i fysisk kontakt, det er mere passeringstræning det drejer sig om, og det kan en mundkurv godt deltage i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret August 17, 2010 Rapporter Share Besvaret August 17, 2010 Det er såmænd ikke hensigten at hundene skal i fysisk kontakt, det er mere passeringstræning det drejer sig om, og det kan en mundkurv godt deltage i Nej, den havde jeg fanget. Men f.eks de to boksere jeg mødte var slet ikke interesseret i at passere, medmindre det var på lang afstand. De var super-skeptiske overfor hende.. Men altså, de fleste hunde er som sagt ligeglade.. Hvis det er vil jeg gerne, skal dog lige have kigget min arbejdsplan igennem først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts