Hop til indhold

Moderatorgruppen og Admins: Ang. Takt og Tone

bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Måske er der en 3. mulighed, at nævne hvem man mener der træder over grænsen i tråden. Så slipper alle andre for at tænke: er det mig de taler om, og tråden kan fortsætte. Ofte dør den nemlig helt når der advares kollektivt (det er vel ikke så underligt, hvis mange føler sig irettesat) og det er da ærgerligt.

God idé - men hvis man ikke direkte vil nævne navne, kunne der blot skrives, at der var sendt direkte besked til de debatører, som ikke skrev efter reglerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Det burde også være muligt som bruger, lige at læse sit indlæg igennem en ekstra gang, når man ved at man skriver et surt indlæg.

for tror altså ikke folk er helt ubevidste om at de snakker "surt", at de er krænkende er så ikke altid bevidst, men det er det der skal laves om på.

Det hjælper ikke altid at give specifikke folk rap over fingrene, da de som sagt ikke altid bevidst er lidt for rapkæftede.

Mudderkast i et forum opstår gradvist.

og C kan ikke straffes, da B gjorde det uden der skete noget, .. og A gjorde det måske for længe siden, så ingen kan sige hvem der startede den dårlige tone.

Men folk kan blive bedt om tænke sig en ekstra gang om, og spørge om de selv ville ha smidt det indlæg i hovedet hvis de var uerfarne?... hvordan fik i hjælp engang? tror ikke på at alle herinde er selvlærte? ;)

MEN.. bare folk læser deres indlæg i gennem en ekstra gang inden de trykker "send svar", så kommer den gode tone nok også gradvist tilbage til forummet igen :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at det er en rigtig god idé. Og så vil jeg altså mene, at hvis man føler sig ramt, når admin/moderator generelt beder om at tonen ændres i en tråd, så tror jeg også, at man bør føle sig ramt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg synes, at det er en rigtig god idé. Og så vil jeg altså mene, at hvis man føler sig ramt, når admin/moderator generelt beder om at tonen ændres i en tråd, så tror jeg også, at man bør føle sig ramt.

Man behøver ikke nødvendigvis føle sig ramt af en løftet pegefinger, men kan være usikker på hvem der menes.

Og så, hvis det kun var personer som havde grund til at føle sig ramt, der føler sig ramt, ville der ikke være så meget bøvl og frustration overalt.

Klare udmeldinger i stedet for insinuationer og små spidse bemærkninger vil få det hele til at glide meget nemmere - ligegyldigt hvor man færdes på nettet og i det virkelige liv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Det er i den grad en trist dag :megaked:

Farvel Alt og intet tråde - Det var usandstyrlig hyggeligt så længe muligheden var der... :megaked::megaked::megaked:

Skal vi ikke sammen folde vore hænder og bede til at hele "Løst snak" ikke bliver taget fra os på samme grusomme måde :megaked::megaked::megaked:

I de værste tilfælde slipper Guanomo og Admin mig løs - og DET vil I ikke ønske for jeres værste fjende:slem::slem:

Øhmm... Du gør jo ikke noget?? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i den grad en trist dag :megaked:

Farvel Alt og intet tråde - Det var usandstyrlig hyggeligt så længe muligheden var der... :megaked::megaked::megaked:

Skal vi ikke sammen folde vore hænder og bede til at hele "Løst snak" ikke bliver taget fra os på samme grusomme måde :megaked::megaked::megaked:

Øhmm... Du gør jo ikke noget?? :lol:

jeg holder øje med dig

114155_the_fbi_is_watching_you_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites