DaniellaJ Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Se hvor sød jeg er Og idag er jeg rundet de 9 uger, så nu er jeg snart voksen! synes jeg ihvertfald selv. Jeg har også fundet ud af at det er sjovt at bide i tæer, fingre og øre . Men det synes Asger og Daniella slet ikke er sjovt! Idag har jeg også leget med en hyrdehund - og det var bare rigtig hyggeligt.. Jeg har også hilst på en masse forskellige mennesker, de er lidt underlige de siger alle sammen jeg er sød . Også nusser de mig på maven, Jeg elsker bare opmærksomhed og hundeguffer .. Asger og Daniella har også været underlige idag, de troede de kunne få mig til at sidde i cykelkuren, fordi de sagde jeg var alt for besværlig at gå med når de begge to også gik med en cykel. Men det gad jeg bare slet ikke finde mig i, så jeg blev sat pænt ned på jorden igen, også fik jeg lov til at dufte til græs, buske og en hel masse andet .. Så kom der en underlig dame hen til mig og sagde jeg var en sød bjørn "vuf vuf vuf, nej jeg er altså ikke en bjørn men en hvid flot hund" (Men mine tænder er ligesom en bjørns 'grrrrr). Nu ligger jeg bare her på gulvet og venter fint på aftensmad, selvom jeg er mæt af hundekiks . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 18, 2010 Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Han bliver bare mere og mere kær :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2010 Vi har lige været ude med lillemanden og har oplevet noget sjovt :blink::slem:. En dreng på ca. 13 år der kalder på sin ældre kammerat og råber "Nikolaj, jeg ved godt det er mærkeligt, men kom lige og mærk den her hund, den føles som en bamse" Og De luxe var da bare lykkelig, for han fik da lige lov til i et kort øjeblik at lege med en dansk svensk gårdhund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts