Hop til indhold

Markus Mühle med luposan biomineral


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Vi har besluttet os for at skifte over til Markus Mühle. Da det er et all stages foder kan jeg læse mig frem til at hvalpe bør få et mineral tilskud som fx luposan biomineral ved siden af.

 

Hvor længe vil i mene man skal fortsætte med at supplere med det? Skipper vil være godt 6 måneder når vi skifter over, så den største vækst er jo overstået på det tidspunkt :hmm:han vil nok veje 26 kg så og mangle godt 10 kg i at nå sin voksenvægt.

 

Han vil desuden få noget lakseolie som tilskud og så har zooplus lige nu et tilbud hvor der følger luposan joint powder (tror jeg det hed) med i prisen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørgsmålet er vel hvad du selv syntes :-)

 

Hvis Skipper har en normal vægt og ikke er for tynd - så vil der ikke ske noget ved at han ikke får det. Skulle han tabe sig må du enten sætte foder rationen op eller evr give ham biomineral.

 

Jeg er dog holdt op med at give Darwin luposan boimineral - da han nu vejer knap 10 kg. Hans voksen vægt er nået når han vejer omkring 14 kg. Darwin er 5 måneder nu og den værste vækst er toppet - så derfor er jeg stoppet.

Jeg kender ikke luposan joint powder - så der kan jeg ikke råde dig:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D han følger sin vækstkurve ganske fint og som sagt så er den største vægtøgelse overstået inden vi skifter over... så tror måske bare vi prøver uden biomineral. Jeg kan se det koster næsten det samme i dk som på zooplus så kan jo altdi skynde mig at købe det hvis jeg bliver bekymret for hans vægt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...