Gæst bombastic Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Ja har din han hund brystvorter? og skal en han hund have det? Bombastic har ikke, og havde endlig aldrig tænkt over det før jeg nussede min søsters shæfer på maven og han havde brystvorter. Så er det min hund der er underlig? eller hvordan plejer det at være? Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Alle hanhunde har brystvorter. Hos nogle er de bare meget små, eller man kan ikke se dem for pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Ja, det har han...det har min kæreste altså også, og han er også af hankøn Tror ikke der findes mange pattedyr, hvor hannerne ikke har brystvorter. Lakis brystvorter sidder nede på hans diller (og Laki er hunden!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bombastic Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hmmm, jeg kan overhoved ikke finde nogle, men de må jo være der så. Men han skal jo heller ikke bruge dem:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hmmm, jeg kan overhoved ikke finde nogle, men de må jo være der så. Men han skal jo heller ikke bruge dem:blink: Nuras var små, nærmest ikke-eksisterende indtil hun ramte "puberteten" i forbindelse med første løbetid. Så begyndte de lige pludselig at stikke ud og man kunne mærke at der kom væv inde bag.. Jeg tror at hanhunde og tæver har samme små vorter (ligesom mennesker) når de er små - og så tæven bare udvikler dem så de kan ses mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts