Hop til indhold

Cujo og Luna


Lonny
 Share

Recommended Posts

Hvor de er gode sammen - ren kærlighed:hjerte::hjerte::hjerte:.

De må have været godt trætte begge to, med den energi de bruger!

 

De var trætte, Cujo var her i 6-7 timer, så efterfølgende gik de vist begge to lige i brædderne :lol:

 

Men de legede ikke sådan hele tiden, de er heldigvis også gode til bare at tulle rundt sammen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de herlige sammen! :lun:

 

Og Luna er styg, sådan at presset hovedet mod Cujos brystkassen og mose hovedet ind under ham :lol: Kan godt forstå Cujo så tror han må lidt :slem: Det gør Møffe også :mrgreen:

 

Men hvor leger de bare godt og afslappet sammen! :hjerte:

 

Ja, de havde lige lidt problemer med at finde ud af det der :blink:

 

Cujo stressede lidt da han kom, så det resulterede i at han forsøgte at humpe Luna en del gange, og det resulterede så i, at Luna troede det var sådan man legede og forsøgte at humpe ham tilbage :lol:

 

Da videoen bliver taget er de så småt kommet sig over denne dårlige vane, men ind i mellem sniger der sig lidt ind fra begge sider :blink:

 

Herlig video, de passer så godt sammen. Kan huske at have set billeder, men en video viser det jo så meget bedre.

 

Ville ønske den var fra i dag - nu må jeg hen og finde Cujo's tråd for at se om han har det bedre. :x:

 

Jeg ville også ønske at videoen var fra i dag, og jeg håber at Cujo snart er klar til at lege igen :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare gode sammen :hjerte:

Sådan så vi dem slet ikke lege da vi var der første gang.

Jeg synes de klare den flot når man tænker på det kun er anden gang de møder hinanden :lun:

Han er stadigvæk forsigtig, men han mosler lidt mere end sidst da, da hoppede luna jo bare rundt og over ham ..

 

Hvor er de herlige sammen! :lun:

 

Og Luna er styg, sådan at presset hovedet mod Cujos brystkassen og mose hovedet ind under ham :lol: Kan godt forstå Cujo så tror han må lidt :slem: Det gør Møffe også :mrgreen:

 

Men hvor leger de bare godt og afslappet sammen! :hjerte:

 

Ja hende luna der er vist lidt af en tøjte :slem: kan godt forstå møffe har svært ved ikke at have lambada bevægelser med hofterne :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare gode sammen :hjerte:

Sådan så vi dem slet ikke lege da vi var der første gang.

Jeg synes de klare den flot når man tænker på det kun er anden gang de møder hinanden :lun:

Han er stadigvæk forsigtig, men han mosler lidt mere end sidst da, da hoppede luna jo bare rundt og over ham ..

 

De legede rigtig godt sammen, ingen skænderier eller noget, bare en masse moslen :hjerte:

 

Ja hende luna der er vist lidt af en tøjte :slem: kan godt forstå møffe har svært ved ikke at have lambada bevægelser med hofterne :banan:

 

Min tøs er ikke tøjte :fornaermet:

 

Hun er måske lidt indladende, og måske kan man også kalde hende lidt let på tråden (:lol:), men det er jo fordi hun ved hvordan man vikler sådan nogle hanhunde om poten :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...