Gæst Gumpe Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hej med jer, Jeg har en søøød labrador - men det er heeeeeeeelt vildt, så meget han kan fælde. Og jeg har prøver ALT hvad jeg kunne finde af børster, kamme og andre smarste tingester, for at forsøge at afhjælpe fældningen bedst muligt. Men jeg har bare ikke fundet den rigtige løsning endnu. Har I nogen gode ideer til at mindske fældning af sådan en labrador? Hvilke remedier bruger I selv - og hvordan og hvor tit? Jeg håber I kan hjælpe /Rikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hej med jer,Jeg har en søøød labrador - men det er heeeeeeeelt vildt, så meget han kan fælde. Og jeg har prøver ALT hvad jeg kunne finde af børster, kamme og andre smarste tingester, for at forsøge at afhjælpe fældningen bedst muligt. Men jeg har bare ikke fundet den rigtige løsning endnu. Har I nogen gode ideer til at mindske fældning af sådan en labrador? Hvilke remedier bruger I selv - og hvordan og hvor tit? Jeg håber I kan hjælpe /Rikke En furminator:-D i størrelse Medium. Den er fantastisk Og så har jeg også denne her: Køb KONG Zoom Groom strigle til hund hos Mypets.dk Den tager de løse dækhår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Jeg bruger også Furminator Og takker da lige for tippet om den kong børste :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Du kunne også prøve med noget Viacutan, som er en olie man putter i fodret. Det tager lige en måneds-tid, før det virker, men jeg har god erfaring med det:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Havde også problemer med at Chilli smed pelsen overalt. Var meget skeptisk overfor den der Furminator, for den kostede jo næsten spidsen af en jetjager! Men efter at have afprøvet den på Chilli blev jeg overbevist, og har nu investeret i 2, så vi har en derhjemme og én når vi er på weekend hos kæresten Har også prøvet alverdens ting uden synlige resultater - faktisk var det eneste der hjalp nogenlunde, at støvsuge hende....hvilket hun virkelig holder af! Men Furminatoren er det eneste jeg har erfaring med af "tingester" der virkelig hjælper, så den kan jeg varmt anbefale. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Du kunne også prøve med noget Viacutan, som er en olie man putter i fodret.Det tager lige en måneds-tid, før det virker, men jeg har god erfaring med det:-D Luna får olie hver dag (fiskeolie) og det har IKKE hjulpet.. Hun har en flot og sund pels, men hun kommer ikke af med sin underuld pt, så der skal børstes.. Så olie hjælper ikke på alt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gumpe Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Hej med jer, Ja, jeg har også furminatoren selv. Og er helt enig i, at den virkelig er god til underulden. Men selvom vi bruger den sammen med olie i maden, så fælder han stadig helt vildt. Jeg tror jeg vil prøve den dér Kong til de løse hår...for det er nok allermest dem, jeg slås med:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret August 24, 2010 Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 måske et bad og en tur med en blower ville hjælpe på de løse hår ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts