Hop til indhold

Lille hamster Joi er syg :(

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Jaq ved ikke om i kender til hamstre herinde på Hf.

Men vores ene hamster har simpelthen fået et "sår" ud af øret, og det ser temmelig voldsomt ud :cry:. Men ellers virker hun glad og tilfreds, og jamre ikke..

Så ringede vi til Farum dyreklinik, og hun sagde hun ikke vidste hvad det kunne være, men det nok var alderdom (da hamsteret er 1 år ca).

Men det synes jeg simpelthen lyder underligt! Så kender nogle af jer til det?:confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gæst kratos' mor

Går hun alene eller sammen med andre? Har du evt. et billede?

Jeg synes også som du skriver at alderdom er et lidt tåbeligt argument. En hamster med rette ernæring m.m. Skulle meget gerne blive omkring de to år. Er der noget hun kan have været faldet ned af og slået øret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun går alene.

Eller vi har et stort bur hvor det er delt op af en plexiglasplade eller hva det hedder, da det er en han og en hun.

Og hun får det mad hun skal, plus grønt og brød af og til. Hun har aldrig virket syg efter hun har ¨fået det.. :cry:

Og nej hun er ikke faldet ned som jeg ved af, så skulle det ha været når hun har kravlet rundt i sit bur.

Jeg har vedlagt tre billeder, og håber de er gode nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ike om det vokser, men det går jeg ud fra det gør.

Jeg har først opdaget det idag, og har slet ikke set noget i hendes øre de sidste par dage..

Men den anden hamster har slet ingenting..

tjaa...så ved jeg det ikke :vedikke: prøv at spørge på et gnaverforum :genert: de VED altså bare sådan noget nogen gange :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Det tænkte jeg også selv. Godt spørgsmål. Men jeg ved at hende der har forummet der er super dygtig og anerkendt avler. Har en lille Guldhamster fra Pia. Og hvis nogen kan være dig behjælpelig, er det med garanti hende :) Og hun er super sød :) Håber virkelig at du kan få lidt bedre hjælp der. Held og lykke med det i hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tænkte jeg også selv. Godt spørgsmål. Men jeg ved at hende der har forummet der er super dygtig og anerkendt avler. Har en lille Guldhamster fra Pia. Og hvis nogen kan være dig behjælpelig' date=' er det med garanti hende :) Og hun er super sød :) Håber virkelig at du kan få lidt bedre hjælp der. Held og lykke med det i hvert fald.[/quote']

mange tak, jeg har skrevet inde på gnaverforum.dk og skrevet hvad jeg har skrevet her og vedlagt billeder.

Og en skriver at det sagtens kan være et "slag" efter hun måske er gået ind i noget. Og jeg skal rense det. Så nu håber jeg det hjælper min lille pige :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt :) Lad os håbe at det bare er et slag. Også det jeg holder mest til. Hun ser jo sund og rask og ikke mindst super smuk ud :)

Hun er en lille tyk prop er hun, og har kæmpe øjne :blink:. men hun er noget af det mest kælende dyr i verdenen :lun:

Dy får lige to billeder af hende (et med hendes lille unge Frank :slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Jeg synes virkelig hun er yderst bedårende :hjerte: Jeg har en sølvfarvet langhåret guld hamster, også lidt rund... men det skal de da være, så længe det ikke generer helbredet :D Synes hun er enormt smuk i farven. De fleste dværge plejer at være mere grå i det :) Meget bedårende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

åårh :lun: har tit fået lyst til en ny hamster efter min Baby døde :engel: han sku så hedde Johnny :mrsgreen::lol:

Johnny :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. det hedder min far, hahahaha. :lol:

Vores to hamstre hedder Hamster Joi og Vodka. (og en unge for 9 mdr siden der hed Baby Frank)

Vores undulater hedder: Gucci og Karry (og en til der hed Kaktus, men han blev fjernet fordi han blev mobbet, af de to andre.)

Også er der selvfølgelig vufferen: De luxe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Johnny :mrgreen::mrgreen::mrgreen:. det hedder min far, hahahaha. :lol:

Vores to hamstre hedder Hamster Joi og Vodka. (og en unge for 9 mdr siden der hed Baby Frank)

Vores undulater hedder: Gucci og Karry (og en til der hed Kaktus, men han blev fjernet fordi han blev mobbet, af de to andre.)

Også er der selvfølgelig vufferen: De luxe :engel:

haha :lol: havde 2 hamstere da jeg var lille, Mussi og Pussi :engel::lol: og så Baby som jeg fik da jeg var 18. Var grædefærdig da hun måtte aflives pga. en svulst i maven :cry:

Tror ikke jeg har nerver til at have små dyr længere :genert: de dør ALT for hurtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

haha :lol: havde 2 hamstere da jeg var lille, Mussi og Pussi :engel::lol: og så Baby som jeg fik da jeg var 18. Var grædefærdig da hun måtte aflives pga. en svulst i maven :cry:

Tror ikke jeg har nerver til at have små dyr længere :genert: de dør ALT for hurtigt!

Jaer hamstre har ikke en særlig længe levealder.

Jeg havde engang en kanin, og folk siger at kaniner heller ikke bliver så gamle, hmmm :hmm:han blev da omkring de ti og var simpelthen som en hund til sidst :lol: han kom når man kaldte på ham, og vele bestemt ikke gå i sele :klap:"Jeg kan selv gå, og jeg skal nok gå lige i røven på dig" :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Marsvin holder ihvertfal over 4år :slem:

Og jeg har da haft flere der blev 5-7år :lun: Enkelte bliver heelt op til 12år :slem:

Puha sådan to havde jeg også da jeg var mindre, den ene blev gammel og den anden "unge/tenager" eller hva man kalder den ;-). Døde desværre lidt efter pga. ensomhed tror jeg :cry:.

Men det er vildt de kan blive så gamle :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites