Besvaret August 21, 201016 år comment_432787 hej jeg hedder Susanne og jeg er 32 år. Jeg er mor til 5 dejlige børn, er gift og bor i Thy og vi har en lille dejlig hund som hedder Bella. Bella er en cavalier king charles og vi knus-elsker hende allesammen. Bella har lige haft et kuld hvalpe og vi har sagt farvel til den sidste hvalp idag... det var :megaked: det er første gang bella har haft hvalpe og det har været en STOR fornøjelse at have hvalpe i huset og det er bestemt ikke sidste gang vi prøver det. Jeg glæder mig til at kikke lidt rundt herinde Rapporter
Besvaret August 21, 201016 år comment_432797 Velkommen til :banan::klap::banan::klap: Håber du bliver glad for dette forum! Rapporter
Besvaret September 5, 201015 år comment_442925 - også et stort velkommen hertil fra mig:vinken: Hilsen Lotte - "Mor til Musse, chihuahua med 3 dejlige hvalpe Rapporter
Besvaret September 5, 201015 år comment_444018 Velkommen til, er også helt ny herinde:vinken: Rapporter