Hop til indhold

Anbefaling af hundepension på Nordfyn


Gæst Trine199
 Share

Recommended Posts

Gæst Trine199

Vi har lige haft Chilli i hundepension i 14 dage hos Egeby Hundepension på Nordfyn...nærmere betegnet i Egeby helt ude ved Flyvesandet i Otterup.

 

Jeg kan kun sige godt om denne pension! :5up:

 

Vi tog på besøg i pensionen ca. en måned før Chilli skulle på "ferie" og blev straks betaget af de 2 dejlige, rolige mennesker - Hanne og Lene - som driver pensionen :-)

 

Det lyser langt ud af dem begge, at de er meget glade for hunde og har stor forstand på at passe dem....og vigtigst af alt - de har hjertet på rette sted, når det angår dyr!

 

Selve pensionen er nystartet og var helt nymalet da vi var på besøg i juli.

Alle bokse fremstod som lyse og venlige, og der blev spillet dæmpet musik i baggrunden.

Hundegården virkede også dejlig stor og venlig og der så rent og pænt ud.

Udenfor var 2 store stykker græsmark - indhegnet selvfølgelig - hvor hundene dagligt kunne boltre sig med leg og luftning.

 

Desuden bliver hundene luftet flere gange dagligt, og er vejret til det, gås der ofte ture ned til vandet ved Flyvesandet, så hundene kan få en svømmetur eller bare en dukkert :klap:

 

Da vi hentede Chilli efter 14 dages ferie, kom hun os glad i møde med logrende hale og tungen hængende halvt ud af munden af iver! ;-)

 

Det var bestemt ikke en hund som virkede ked af det, i dårligt humør eller som gav anledning til bekymring om at hun havde savnet os....tværtimod løb hun glad frem og tilbage imellem os og ejerne af pensionen og prøvede at tigge godbidder fra Lene :slem:

 

Vel hjemkommet igen har det så taget os et par dage at få Chilli "af-klimatiseret" igen og få indført de husregler som gælder her.

 

For tror hun har snoet Hanne og Lene lidt om sin pegefinger (pote) i de 14 dage de har passet hende og fået sig charmet sig lidt ind på dem...:blink:

 

Slutreplikken fra Hanne var i hvert fald, at Chilli på ingen måde var "black-listet" i deres pension, og at de glædede sig til hvis hun kom igen.

 

Og det gør hun helt sikkert!

 

For jeg kan som skrevet i starten KUN anbefale www.egebypension.dk :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Vi har netop fået plads til vores 2 hunde hos Egeby i vinterferien - valgt på baggrund af anbefalinger her å HF.

 

Vores hunde har aldrig tidligere været i pension, kun hos mine forældre, men pga. sygdom kan de ikke længere overkomme at passe 2 hunde, og jeg nænner ikke at skille dem ad.

 

Vi skal sammen med hundene snart ud og besøge pensionen, og det er vi meget spændte på - de lød vildt søde og interesserede i telefonen.

 

Knus Trinus

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har netop fået plads til vores 2 hunde hos Egeby i vinterferien - valgt på baggrund af anbefalinger her å HF.

 

Vores hunde har aldrig tidligere været i pension, kun hos mine forældre, men pga. sygdom kan de ikke længere overkomme at passe 2 hunde, og jeg nænner ikke at skille dem ad.

 

Vi skal sammen med hundene snart ud og besøge pensionen, og det er vi meget spændte på - de lød vildt søde og interesserede i telefonen.

 

Knus Trinus

 

Der kan i trygt tage ud :5up: skipper var der en weekend i efterårsferien, det var også hans første tur i hundepension og han havde bestemt haft en herlig weekend :-D vi vælger også egeby næste gang vi skal afsted uden hund

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Isabella har nu også efterhånden været her en del gange, og det er et fantastisk hunde feriested. Er helt enig i første beskrivelse fra Chilli. Isabella er helt vild allerede, når vi ankommer og slet ikke ked af at afleveres. Kan varmt, varmt anbefales.

Stor ros til Hanne og Lene :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...