sonja77 Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Sigurd skrev: Nu forstår jeg hvad admin mener, når der skrives at takt og tone bør holdes på denne side . Jeg har læst denne tråd, hvor der først hentes og offentliggøres oplysninger fra Hundeweb, selvom disse oplysninger er forbeholdt medlemmer af DKK. Derefter en del indlæg med en masse udokumenterede oplysninger om en hund, som åbenbart ønskes omplaceret. Derudover kommenteres prisen på hunde, men jeg synes da det må være sælger der sætter prisen. Så helt igennem en meget ubehagelig tråd at læse Jeg tror nu næppe, at det er en tråd som denne, admin mener. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Her er han på HG. Australian shepherd Shadow - HundeGalleri.dk Må også indrømme jeg synes han har nogle rigtig smukke farver og aftegn, men jeg vil ikke overtage en hund med separationsangst, om så jeg fik den gratis. Godt nok har jeg selv købt min aussie som voksen. Jeg fik at vide hun godt kunne være alene hjemme, hvilket var et must for mig, da jeg er under uddannelse og ikke har mulighed for at tilrettelægge ferie og fridage efter en hvalp/hund der skal trænes i at være alene. Men selvfølgelig var det alligevel lidt af et sats, da hun kommer fra et hjem på landet med flere andre hunde. Hun kunne lige så godt være blevet så frustreret over miljøskiftet, ejerskiftet, manglen af atrsfæller osv, at hun havde splittet hele mit hjem ad. Men hun er heldigvis ikke ked af at være alene. Synes jeg har været meget heldig med min omplaceringshund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts