Gæst DixZie Skrevet August 23, 2010 Rapporter Share Skrevet August 23, 2010 Tænkte på om der var nogle herinde fra der kender DCH i Fredericia og/eller kunne fortælle mig om det er et godt sted. Vapsen og jeg skal nemlig ud og have en prøve time på torsdag og vi glæder os til og komme i gang med træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Kender ikke til DcH i Fredericia, men ved Dansk Kennel Klub har en træningsplads der. Og de har i hvert fald nogle dygtige trænere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Vi¨håber på det bedste. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Jeg kender nogle stykker som træner der og de er udmærket tilfreds. Jeg har ikke selv gået til træning i DCH - da jeg ikke går ind for den slags - men jeg kan sagtens forstå at nogen gerne vil gå sådanne steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 Jeg kender nogle stykker som træner der og de er udmærket tilfreds.Jeg har ikke selv gået til træning i DCH - da jeg ikke går ind for den slags - men jeg kan sagtens forstå at nogen gerne vil gå sådanne steder går ind for den slags????? øhhh hvad er det du ikke går ind for og som DcH går ind for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Biene Besvaret August 23, 2010 Rapporter Share Besvaret August 23, 2010 går ind for den slags?????øhhh hvad er det du ikke går ind for og som DcH går ind for? Ja det vil jeg også gerne vide??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 24, 2010 Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 går ind for den slags?????øhhh hvad er det du ikke går ind for og som DcH går ind for? "går ind for den slags" = Jeg går ikke til træning - har aldrig gjort - og kan ikke se noget i det. Hvad DCH står for kan jeg ikke svare på - for det ved jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts