Hop til indhold

Tøsen er vist ved at blive voksen...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna har jo lige været falsk drægtig, og det var over-hyggeligt, hun var en rigtig nussetrold :lun:

 

Nu er hun så ovre sin falske drægtighed, og har åbenbart besluttet sig for, at når man har fået børn, så er man altså voksen, og dermed for stor til at sove i mors og fars seng :fornaermet:

 

Så de sidste to nætter har hun sovet i en lænestol, det er første gang i hele hendes liv at hun ikke sover i mellem mor og far, og jeg må da nok indrømme at det ikke helt huer mig...

 

Men jeg må jo nok bare lære at leve med at hun er inde i en løsrivelses process, og måske er det egentlig meget sundt, meeen alligevel...

 

Og ikke nok med det, så indebærer denne process åbenbart også at hun skal til at agerer vagthund, og det ville da egentlig også være ok, hvis det altså ikke lige var fordi at hendes vagtgen kun viser sig lige efter at vi har slukket lyset for at lægge os til at sove... På dette tidspunkt mener hun så at det er passende lige at tage en runde i huset, og hver nat opdager hun så en ny ting hun i mørket ikke kan genkende... Så i går aftes måtte jeg ned og tænde lyset og vise hende at fodersækken fra Olivers altså ikke var farlig, for indtil da stod hun og hhv. snerrede og gøede af den. Aftenen før var det en paraply der i hvert fald ikke havde noget at gøre i vores hjem, og tidligere har både en trøje og katten fået besked på at smutte ud af vores hjem :blink:

 

Så nu går jeg bare og venter på at hun har gøet af alt i hele huset, og så er det forhåbentlig overstået, medmindre jeg altså tillader mig at anskaffe mig nye ting hen ad vejen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må lære at leve med, at det er slut med nyanskaffelser de næste 10 - 12 år. :lol:

 

Ja, det var også sådan jeg lige pludselig så fremtiden for mig :lol:

 

Og samtidig er det så også forbudt at flytte rundt på tingene, for nogen af tingene er jo ikke nye, de står bare ikke præcist det samme sted som sidst da hun så dem, men de stod der altså da vi gik i seng, så hun har set dem før... Men ting ser åbenbart anderledes og mere farlige ud i mørke :vedikke:

 

Men mon ikke hun vender tilbage til sengen igen. :-D

 

Jeg trøster mig med, at om ikke andet, så kommer hun krybende tilbage i mors arme når det bliver vinter og koldt igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe håber aldrig min vaps bliver voksen så, ville savne ham i sengen mellem far og mor. :-D

 

Men da en sjov ting hun er begyndt på hehe. :mrgreen:

 

Det med sengen var jeg lidt forberedt måske ville ske en dag, men at hun skulle rende rundt og gø af alt vores inventar, det var jeg så ikke lige forberedt på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er nød til og trække gadiner for om aften i forteltet da Ozzie gør af vores skygger i vinduet. :stupid:

 

Ja, de er sgu ikke altid for smarte de hunde der :lol:

 

Luna render som sagt rundt og gør af alt inventaret, men når vi får gæster eller Bo kommer hjem fra arbejde, så opdager hun dem ikke før de står inde i stuen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...