Hop til indhold

Så kom Aslan endelig hjem


Aslan
 Share

Recommended Posts

Lige kort om Aslans asociale tendens....

 

Den er væk, meget meget langt væk..... Aslan og jeg sover i stuen, sådan at kæresten kan sove hvis han skulle blive pivet (indtil videre har han ikke sagt en lyd), her i nat, mente aslan at mit hoved OG hans krop godt kunne være på min hovedpude, jeg tror ikke han er helt snu endnu.

 

Hvis han ser at jeg sidder i skrædderstilling på gulvet, vælger han en af følgende ting: Enten skal vi lege, og helst bide en masse, eller han henter sit tyggeben og kravler op og lægger sig på mine ben (det bliver et problem om et par måneder :-P ).

 

Igår, da vi tog "hunde"madressen frem, løb han hen og satte sig og kiggede frem og tilbage på os begge, ligesom for at se hvem af os der nu kom ned til ham, hvilket jo slet ikke kan være en tilfældighed :blink: Det forståes som modtageren (os) forstår det :-P

 

Dette er bare nogle få eksempler på at vores dejlige hund IKKE er asocial:blink: Så vi er 2 meget meget glade hvalpe ejere :mrgreen:

 

Og på vores alle 3 vegner, tak for de fine kommentare .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

mit hunde hjerte smælter når jeg ser de billeder af aslan og tænker 2 1/2 år tilbage hvor vi fik tyson vi flyttede ind til peter sammen, det vil sige tyson kom 5 dage før mig og jeg havde kun set ham på billeder. det var min kæreste der købte ham til mig fordi jeg opgav så meget af mit gamle liv( bla. en gammel kat) for at flytte 275 km hjemme fra. tyson har også tømt sofa bordet mange gange men nu har han lært at man ikke må være glad der kun hvis man sidder ned. held og lykke med aslan

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...