Hop til indhold

Så kom Aslan endelig hjem


Aslan
 Share

Recommended Posts

ENDELIG siger jeg bare.....

 

Nu er han helt fuldt ud vores lille hund!

 

Vi kørte hjem fra Mors på 2 timer og ca 20 min :oops: Det plejer at tage 2 timer og 45 min hehe.....Men vi skulle jo hente vores hund, ai hvor det lyder godt "vores hund"

 

Vi skulle have pakket ud inden vi kørte over efter Aslan, det kan gøres MEGET hurtigt, hvilket det også blev!

 

Så kørte vi over efter VORES HUND (ai det lyder altså godt). Aslan kender os nu, for han kom løbende, smækkede måsen i jorden og ventede på at blive kløet. Når han legede med sine søskende (dem der var tilbage) og det gjorde ondt, løb han hen til os. Hvis hans BIOLOGISKE mor gøede af ham, løb han hen til os, men nok om hvor klog en hund vi har.....:-P (håber vi da)

 

Vi kører hjem, og han piver overhovedet ikke i bilen,men nu er det jo også 5 gang han er ude og kører (9. hvis vi tæller retur turene med).

Han løber ind, det plejer han ikke, og hen til kurven, hvor jeg har lagt 3 godbidder, og hen under stuebordet, hvor der også ligger 3, MUMS siger han. Dernæst finder kan sit læder, som allerede er ynglings legetøj os så er der ellers bare krudt på!

 

Indtil videre er kassen blevet gnavet og banket (ligger man på den rigtige side af kassen, kan de 4 ben nemlig slå til den så den bevæger sig), mit hår blevet ulet, tyggebenet blevet tygget, og så har han også vist os, at nu er det slut med at have sofa bordet i fred....han fik fat i fjernbetjeneren.

Nu er der ro på, for en hvalp sover jo meget:5up:

 

men her er lidt billeder fra hans hjemkomst :engel:

 

MMMMMM smager godt :-P

 

Aslan25maj005.jpg

 

Aslan25maj006.jpg

 

Aslan25maj007.jpg

 

 

Og så en lille lur :vinken:

 

 

Nu håber jeg det bliver ved på denne nemme måde, for det ville da være super dejligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hjemkomsten!

Da du skrev det med fjernbetjeningen, kom jeg i tanker om at mit sofabord også altid var helt vildt ryddeligt dengang jeg havde en kæmpehundehvalp :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er dejlig :-D:lun:

Er han 8 uger?

 

Jeps

 

 

Sikken stor bamse! Hvad er han?

 

En broholmer, vi har været så heldig at finde nogen der havde et kuld af den oprindelige størrelse. Så han skulle - om ikke andet - gerne ende med at være en stor basse :mrgreen:

 

 

Tillykke med hjemkomsten!

Da du skrev det med fjernbetjeningen, kom jeg i tanker om at mit sofabord også altid var helt vildt ryddeligt dengang jeg havde en kæmpehundehvalp :lol:

 

Haha, ja man må jo tage det med. Syntes du også at sofabordet så lidt småkedeligt ud? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuuiiiii, hvor er han nuser sød :lun:

 

Men er I helt sikre på, at I vil beholde sådan en teorist, og at I kan holde ud til at se på "kedelige sofaborde" :engel:

 

Til hver en tid :blink:

Det er vores dejlige lille teorist :hjerte:

Desuden, når man kan se så sød ud... så kan man få lov til meget :blink: , dog fik han et nej, da han begyndte på kontor stolen ;-)

Aslan25maj020.jpg

 

Er det meget normalt at en hundehvalp er asocial den første dag?

Han vil gerne ligge lidt fra os,men han ville ikke ligge på hunde madressen sammen med os, og han vil heller ikke ligge på gulvet sammen med os :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Tillykke med at I nu har fået jeres hund hjem. Ja, det er altså pludselig en meget vild sætning det der "vores hund" - jeg er også stadig ved at vænne mig til den.

 

Håber, den første nat er gået godt og der ikke har været alt for meget piveri.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Til hver en tid :blink:

Det er vores dejlige lille teorist :hjerte:

Desuden, når man kan se så sød ud... så kan man få lov til meget :blink: , dog fik han et nej, da han begyndte på kontor stolen ;-)

Aslan25maj020.jpg

 

Er det meget normalt at en hundehvalp er asocial den første dag?

Han vil gerne ligge lidt fra os,men han ville ikke ligge på hunde madressen sammen med os, og han vil heller ikke ligge på gulvet sammen med os :(

Han er bare ikke til at stå for :lun: :kys: :lun: Hvis i nu skulle blive trætte af ham.. Så bare smid ham af her hos mig ikk!?;-):lol:

 

Jeg glæder mig til mange flere billeder og ikke mindst følge ham her på forum ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til hver en tid :blink:

Det er vores dejlige lille teorist :hjerte:

Desuden, når man kan se så sød ud... så kan man få lov til meget :blink: , dog fik han et nej, da han begyndte på kontor stolen ;-)

 

 

Er det meget normalt at en hundehvalp er asocial den første dag?

Han vil gerne ligge lidt fra os,men han ville ikke ligge på hunde madressen sammen med os, og han vil heller ikke ligge på gulvet sammen med os :(

 

Jeg tror det er meget normal, at en hvalp lige holder sig lidt for sig selv den første dags tid eller to - det ér jo trods alt en stor omvæltning, den er ude for, sådan at flytte hjemmefra i en tidlig alder :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det meget normalt at en hundehvalp er asocial den første dag?

Han vil gerne ligge lidt fra os,men han ville ikke ligge på hunde madressen sammen med os, og han vil heller ikke ligge på gulvet sammen med os :(

 

Noomi var også lidt asocial det første stykke tid. Hun fandt en "hule" mellem sofaen og væggen, der lå hun ofte + ude på altanen. Det har ændret sig siden, nu ligger hun enten i stuen sammen med mig eller ude på badeværelset :-D Hvis jeg lagde mig på gulvet sammen med hende, lignede jeg en nålepude på et splitsekund, så skulle der leges og jeg skulle bides i :lol: (Det er heldigvis blevet MEGET bedre). Så jeg tror at I skal tage det stille og roligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så det er ikke noget vi skal bekymre os om :-D

 

Natten er gået fint, aslan og jeg har sovet inde i stuen, han har sovet helt igennem, ingen piven. Jeg er jo så vågnet ved hver en lyd han har lavet....

 

Tisser han?

Nej, han vendte sig, puha.

 

er jeg trillet ned i ham?

Nej han drømmer bare!

 

Så jeg er riiiiiiiiiiigtiiiiiiiig træt, men ikke pga af Aslan :mrgreen:

 

Højdepunktet i nat, var da jeg vågnede ved et slik lige på næsen :lun:, måske jeg har snorket?!?!?!?! Og så lagde han hovedet lige ved siden af min hovedpude.

 

Men hvad der lige sker med en hvalpe blære; han holder sig fra kl 21 til kl 6, og så igen kl 8, og kl 8:15 tisser han på gulvet, og 5 min sener, igen - en ordentlig tår- et andet sted....! Det værste er at man kan ikke se han tisser...altså ikke før det er forsent :-P Heldigvis har vi rodalon og en masse køkkenrulle :blink:

 

Hov, og så har vi faktisk råhygget på hunde madressen her til morgen - så lidt social kan han da være :-D og han lagde sig da også mellem mine ben, og så tog vi lige 20 min morfar :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu må det stoppe med alt det hvalperi herinde.

Jeg kan ikke tåle det.

Jeg får abstinenser.:syg:

 

Aslan har en bror der ikke er solgt :blink:

 

picture.aspx?id=19036523

 

Tillykke med at I nu har fået jeres hund hjem. Ja, det er altså pludselig en meget vild sætning det der "vores hund" - jeg er også stadig ved at vænne mig til den.

 

Kæmpe stor vild sætning :-P, og det ligger rigtig godt i munden :blink:

 

 

Hvis i nu skulle blive trætte af ham.. Så bare smid ham af her hos mig ikk!?;-):lol:

 

Bare rolig, det bliver vi ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...