DaniellaJ Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Allerede 10 uger gammel, hold da op hvor tiden går stærkt . Idag er den lille bjørn blevet vejet og han er en lille tykprop. Han vejer allerede 7 kg I får lige lidt billeder af vidunderet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Sådan en lille samojede bamse er altså ikke til at stå for, hvor er han nuttet :hjerte: (Jeg vil også have en samojede næste gang, altså) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Og han har fået en øffe:lol: - dejligt med lidt nyt legetøj! (grisen er stort hit herhjemme - skal dog skiftes med jævne mellemrum, da den bliver destrueret). Han er jo bestemt ikke blevet mindre dejlig med alderen:-D - er bare så nusser:lun:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Hvor er han skøøøøøøøn!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Sådan en lille samojede bamse er altså ikke til at stå for, hvor er han nuttet :hjerte: (Jeg vil også have en samojede næste gang, altså) Jeg kan varmt anbefale racen - selvom jeg kun har haft min i lidt under to uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Og han har fået en øffe:lol: - dejligt med lidt nyt legetøj! (grisen er stort hit herhjemme - skal dog skiftes med jævne mellemrum, da den bliver destrueret).Han er jo bestemt ikke blevet mindre dejlig med alderen:-D - er bare så nusser:lun:. Vores holder endnu, han har begge størrelser :blink:. Jeg elsker den der griselyd den siger :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Skøn vapper og så i selskab med selveste Hr. Pinky ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Skøn vapper og så i selskab med selveste Hr. Pinky ! haha ja han elsker det stykke legetøj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Aww han bliver bare mere og mere nuttet! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Aww han bliver bare mere og mere nuttet! :hjerte: Og mere og mere fræk / modig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Åh hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Åh hvor er han sød Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Og mere og mere fræk / modig Mht til frækheden så siger man jo at hunden ligner sin ejer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Mht til frækheden så siger man jo at hunden ligner sin ejer. Mig fræk? Og jeg sover da heller ikke på toilettet, under stolen eller ved brændeovnen - og det mener jeg heller ikke min kæreste gør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts