Hop til indhold

succes-dag :)


Gæst Syfongse
 Share

Recommended Posts

Gæst Syfongse

I dag var Arnold til Dyrlæge og få de sidste vaccinationer, desværre om formiddagen, hvilket forstyrrede vores dagsrytme lidt, hvor jeg jo intet særligt skal foretage mig med ham hele formiddagen, for at han skal lære at underholde sig selv mens jeg er på uni til hverdag.. men, senere skulle jeg ud og købe nogle små-ting med en veninde og ingen kunne se efter Arnold, så efter meget lidt alene-hjemme-træning måtte jeg forlade ham hjemme, med en stor håndfuld kiks spredt på gulvet.

 

vi endte med at være væk en hel time, så styrtede nærmest hjem til ham! Der var sgu intet problem :P Han havde hverken tisset eller skidt på aviserne (eller andre steder ^^ ), han kom bare hen og sagde "hej, kommer du der?" :hjerte: han havde nok sovet det meste af tiden, og tror ikke der har været noget piveri..

 

en meget dygtig arnold!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse
Hvor er han dygtig :klap:

 

Vi er selv ved at lære vores pige at være alene hjemme - og man laver jo nærmest sejrsdans når man kommer hjem til et køkken der er helt, samt en sovende hund der lige løfter hovedet når man åbner døren :banan:

 

præcis! "han er ikke en katastrofe-hund, yes!!" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...