Hop til indhold

Opdatering på måske mørkeræd hund.


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Nå... Lad os så se på det igen! :-D

 

 

Sidste nat lod vi lyset være tændt i gangen, hvor Mille plejer at sove. Desværre så havde Mille tisset i stuen:roll:

 

I nat har vi så lukket overalt med vores børnegitre, så Mille kun har en smal gang og trappen - og lyset.

 

OG I NAT HAR MILLE IKKE TISSET NOGEN STEDER :klap::banan::mrgreen:

 

Nu håber jeg bare, at det her er vejen frem og ikke blot et tilfælde. Men nu forsøger vi at Mille kun har den smule plads og så med tændt lys, for efter så lang tids nattisseri, skal der nok lidt øvelse til inden vi er helt ude over det.

Og så må vi over i vågelamper, når det er mere sikkert.

 

Så nu lader vi der gå et par dage, hvor vi ser hvordan det går. Det kan være min datter og Mille bliver renlige på samme tid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå... Lad os så se på det igen! :-D

 

 

Sidste nat lod vi lyset være tændt i gangen, hvor Mille plejer at sove. Desværre så havde Mille tisset i stuen:roll:

 

I nat har vi så lukket overalt med vores børnegitre, så Mille kun har en smal gang og trappen - og lyset.

 

OG I NAT HAR MILLE IKKE TISSET NOGEN STEDER :klap::banan::mrgreen:

 

Nu håber jeg bare, at det her er vejen frem og ikke blot et tilfælde. Men nu forsøger vi at Mille kun har den smule plads og så med tændt lys, for efter så lang tids nattisseri, skal der nok lidt øvelse til inden vi er helt ude over det.

Og så må vi over i vågelamper, når det er mere sikkert.

 

Så nu lader vi der gå et par dage, hvor vi ser hvordan det går. Det kan være min datter og Mille bliver renlige på samme tid :mrgreen:

 

Nu har jeg ikke læst om dit problem i en anden tråd, så reagerer blot på denne - men kan ikke helt lure, om du sætter lighedstegn mellem tisseriet og at hunden skulle være mørkeræd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...