Gæst mille07 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Nå... Lad os så se på det igen! Sidste nat lod vi lyset være tændt i gangen, hvor Mille plejer at sove. Desværre så havde Mille tisset i stuen:roll: I nat har vi så lukket overalt med vores børnegitre, så Mille kun har en smal gang og trappen - og lyset. OG I NAT HAR MILLE IKKE TISSET NOGEN STEDER :klap::banan: Nu håber jeg bare, at det her er vejen frem og ikke blot et tilfælde. Men nu forsøger vi at Mille kun har den smule plads og så med tændt lys, for efter så lang tids nattisseri, skal der nok lidt øvelse til inden vi er helt ude over det. Og så må vi over i vågelamper, når det er mere sikkert. Så nu lader vi der gå et par dage, hvor vi ser hvordan det går. Det kan være min datter og Mille bliver renlige på samme tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvor skønt at høre! Jeg krydser fingre for at det bare var det der skulle til :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mille07 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvordan takker man i en tråd???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 På det indlæg du gerne vil takke for der er der nederst til højre et ikon hvor der står tak på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvordan takker man i en tråd???? Man klikker på den tak-knap der er nederst til højre i det indlæg man vil takke for. Det er også sådan man citerer osv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mille07 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Ok. Tak for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Nå... Lad os så se på det igen! Sidste nat lod vi lyset være tændt i gangen, hvor Mille plejer at sove. Desværre så havde Mille tisset i stuen:roll: I nat har vi så lukket overalt med vores børnegitre, så Mille kun har en smal gang og trappen - og lyset. OG I NAT HAR MILLE IKKE TISSET NOGEN STEDER :klap::banan: Nu håber jeg bare, at det her er vejen frem og ikke blot et tilfælde. Men nu forsøger vi at Mille kun har den smule plads og så med tændt lys, for efter så lang tids nattisseri, skal der nok lidt øvelse til inden vi er helt ude over det. Og så må vi over i vågelamper, når det er mere sikkert. Så nu lader vi der gå et par dage, hvor vi ser hvordan det går. Det kan være min datter og Mille bliver renlige på samme tid Nu har jeg ikke læst om dit problem i en anden tråd, så reagerer blot på denne - men kan ikke helt lure, om du sætter lighedstegn mellem tisseriet og at hunden skulle være mørkeræd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mille07 Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Jo, jeg sætter lighedstegn, mellem mørket og tisseriet. For få hele historien, skal du nok læse den anden tråd. Den hedder : Har virkelig brug for hjælp nu. Jeg prøver om jeg kan linke.. http://www.hunde-forum.dk/debat/18487-har-virkelig-brug-hjaelp-nu.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts