Hop til indhold

Skulle jeg have gjort noget andet


Gæst Pia J
 Share

Recommended Posts

Vi var til gadefest i lørdags, teltet stod i genboens indkørsel.

 

Nå men så hen på aften var der nogen på en anden vej som skød fyrværkeri af :evil::evil: og jeg var i syv sind, Zacko er bange for fyrværkeri, så jeg havde jo mest lyst til at gå over til ham, især da de blev ved flere gange med lidt mellemrum, jeg gik ikke over ikke fordi jeg ville have været glad for at slippe for festen :slem: men ja ville jo heller ikke være alt for underlig, er vist ubderlig nok i forvejen :genert:

 

Men så er det jo også at jeg nok tænker at det faktisk heller ikke var smart at komme rendende, for ville jeg så ikke bare skabe en forventning om at når han er alene kommer jeg og passer på ham når han er bange eller nowet, altså vi kunne jo ligeså godt have været kørt hjemme fra så vidste vi jo ikke at han havde været bange, altså han måtte selv forholde sig til det, og det er han jo nødtil at kunne, vi sidder jo ikke altid bare lige overfor.

 

Nå men hvad havde I gjort og er det rigtig antaget at hans problem måske bare ville have været blevet større ved at vi var gået hjem til ham :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville have valgt at gå hjem og så evt. været gået tilbage til festen når skyderiet var overstået. Nu er mine hunde heldigvis ikke bange for fyrværkeri. Men jeg har set hunde der fuldstændig panikker nytårsaften, ved ikke om det er så slem fat med Zacko.

Jeg tror ikke at Zacko vil få en forventning om, at i bare kommer rendende, når han er alene og der sker noget. Selvfølgelig kunne i have været til en fest så langt hjemmefra, at i ikke havde vidst at der blev skudt fyrværkeri af. Hvad man ikke ved kan man af gode grunde ikke handle på.

 

Jeg ville være totalt ligeglad med hvad de andre tænkte om mig.

 

Jeg tror ikke at problemet var blevet større hvis en af jer var gået hjem til ham. I skulle jo ikke gå hjem for at ynke ham, men for at være der. Jeg tror at det ville gøre ham mere tryg, at han ikke var alene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville have valgt at gå hjem og så evt. været gået tilbage til festen når skyderiet var overstået. Nu er mine hunde heldigvis ikke bange for fyrværkeri. Men jeg har set hunde der fuldstændig panikker nytårsaften, ved ikke om det er så slem fat med Zacko.

Jeg tror ikke at Zacko vil få en forventning om, at i bare kommer rendende, når han er alene og der sker noget. Selvfølgelig kunne i have været til en fest så langt hjemmefra, at i ikke havde vidst at der blev skudt fyrværkeri af. Hvad man ikke ved kan man af gode grunde ikke handle på.

 

Jeg ville være totalt ligeglad med hvad de andre tænkte om mig.

 

Jeg tror ikke at problemet var blevet større hvis en af jer var gået hjem til ham. I skulle jo ikke gå hjem for at ynke ham, men for at være der. Jeg tror at det ville gøre ham mere tryg, at han ikke var alene.

Jeg er også sikker på han ville være mere tryg, men vi ville ikke kunne have forladt ham igen så, og ja det ville have været et plus :engel: men vi hørte ham ikke sige noget, og ja jeg ved jo faktisk ikke hvad han gør når han er alene i den situation, for langt de fleste gange ved jeg jo ikke at han er bange :genert:

 

Nå men måske vi bare skulle være gået hjem, men han havde glemt det da vi kom hjem, der var han ikke bange eller noget, så tror ikke skaden er så stor, men jeg tænker bare det nemt kommer til i sig selv at virke som ynk bare det man kommer hjem lige når han er oppe at køre :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gatoren er ikke panik bange for fyrværkeri, men hun bliver utryg og vil helst sidde sammen med mig når der bliver skudt. Jeg var gået hjem med det samme, hvilket jeg i øvrigt også gjorde fra vores vejfest i sommer, så snart de begyndte at snakke om fyrværkeri - jeg gad førøvrigt heller ikke at deltage længere end højst nødvendigt :mrgreen:

 

Selvfølgeligt kan der være situationer hvor man ikke kan være der for sin hund, men jeg synes da man skal tilstræbe at det er så få situationer som muligt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gatoren er ikke panik bange for fyrværkeri, men hun bliver utryg og vil helst sidde sammen med mig når der bliver skudt. Jeg var gået hjem med det samme, hvilket jeg i øvrigt også gjorde fra vores vejfest i sommer, så snart de begyndte at snakke om fyrværkeri - jeg gad førøvrigt heller ikke at deltage længere end højst nødvendigt :mrgreen:

 

Selvfølgeligt kan der være situationer hvor man ikke kan være der for sin hund, men jeg synes da man skal tilstræbe at det er så få situationer som muligt :-)

Altså hvis det havde været af vores egen fest de havde begyndt, ja så var jeg gået ind, men var på en anden vej og ja så har jeg nok bare ikke så nemt ved at gøre mig selv mere sær, end de allerede synes jeg er :???:

 

Og nej jeg gad heller ikke men tror nu der ville have været kamp mellem mig og kærsten om hvem der skulle hjem for ingen gad :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...