Hop til indhold

Hundetræf Sønderborg


tjikson
 Share

Recommended Posts

Kan vi da godt. Er Ringriderpladsen ikke OK? Derfra kan man ret nemt gå gennem Kurhusskoven hvis det er sjovere.

Mandage kl 19 som sidst er OK med mig.

 

Jooh, ringridder pladsen er for os fin!!... Men er de ikke begynd på det der hundetræning dernede? :genert: Og vi kunne da godt prøve at udvide turen :blink:

 

Mandage er pt udelukket for os om aftenen da Tilde går til hvalpemotivation fra 18.30-19.30 :???: (Hvilket hun forøvrigt er maaaget dygtig til :klap:)

 

Men skal jeg bare prøve at smide et tidspunkt? også kan i bare sige om i kan :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, jeg tager "russerne" med denne gang. De er ikke specielt sociale, men på Lørdag skal vi i gang med træning på ringriderpladsen, så kan de ligeså godt vænne sig til det ;)

 

 

Måå man røre ? :genert:

 

Har reklammeret på HG.. der tales om en 30cm blandning, GD, amstaff, dalamtiner... alle sammen måske :hmm: Skriver lige her til aften om der er nogen endelige :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måå man røre ? :genert:

 

Jeg vil ikke love noget. Det der hjælper er at sætte sig ned og snakke afslappet til dem, og så ommer der nogle meeeeeget lange snuder hen og snuser til dig på sikker afstand. Måske kan man godt få lov til at røre Malou, men hun vil sikkert være stresset pga af de andre hunde.

 

Har reklammeret på HG.. der tales om en 30cm blandning, GD, amstaff, dalamtiner... alle sammen måske :hmm: Skriver lige her til aften om der er nogen endelige :engel:

 

Lyder spændende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke love noget. Det der hjælper er at sætte sig ned og snakke afslappet til dem, og så ommer der nogle meeeeeget lange snuder hen og snuser til dig på sikker afstand. Måske kan man godt få lov til at røre Malou, men hun vil sikkert være stresset pga af de andre hunde.

 

Lyder spændende!

 

Jamen så må jeg være tåålmodig.. :blink: og håååbe hååbe at Malou vil have det :blink:

 

Ja, håber der kommer nogen endeligt.. Næste gang overvejer jeg at sætte en seddel ude hvor vi træner :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...