Stjernetosse Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Kort og godt - hvor finder jeg vetbed billigst? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 eBay?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Ved udstillingen i Vejen købte vi (Jeanette og mig) 2 stk for 225 kr. hos Kennel Maj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 eBay?? Ja der kan man nok finde det ret billigt :hmm: Ved udstillingen i Vejen købte vi (Jeanette og mig) 2 stk for 225 kr. hos Kennel Maj Kennel maj - dem tjekker jeg lige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 :hmm: Min lokale bonnie har det til 250kr for 75x100... Normalt handler jeg ikke så meget derovre, og det er jo heller ikke helt billigt - til gengæld kan jeg så nå at få det hjem i dag :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Zooplus.de er ok billige men der kommer jo så fragt på - så man ligeså godt man putte lidt mere i kurven - og der er et par dages leveringstid :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Zooplus.de er ok billige men der kommer jo så fragt på - så man ligeså godt man putte lidt mere i kurven - og der er et par dages leveringstid :hmm: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Zooplus.de er ok billige men der kommer jo så fragt på - så man ligeså godt man putte lidt mere i kurven - og der er et par dages leveringstid :hmm: Det er jo der, det går galt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Ved ikke om det er billigere end de andre steder der er skrevet: http://www.mypets.dk/shop/vet-bed-den-3881p.html Det er dem med skridsikkert underlag - og som kan vaskes på 95 grader Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Det er jo der, det går galt :blink: Galt og galt, det er vel så meget sagt Altså, man sparer jo på det første produkt, selv inkl. fragten, og man sparer på de øvrige produkter i kurven, og med lidt held har man faktisk sparet flere penge, end man har brugt - så man har faktisk slet ikke råd til ikke at handle der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Lige vær obs på, at der kan være ret stor kvalitetsmæssig forskel på de forskellige vet-beds fra leverandør til leverandør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts