Hop til indhold

Det går ud over Ozzie!


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved og være træt af campinglivet, fordi vi ligger hvor vi ligger, meget åben og hvor de rkommer mange mennesker forbi.

 

Ozzie gør af dem alle, men ikke nok med det, så bor der en dame herude som han bare ikke kan lide, han gør sindsygt og prøver og bide hende når hun går forbi. :confused:

 

Det er ikke bare jeg passer på gø, men virkelig jeg kan ikke lide dig gø. :shock:

 

I går gik hun forbi her og han næsten hoppede på hende og bed ud efter hendes finger imen han gøede like crasy.

 

Hun har en hund som han heller ikke kan lide fordi den altid gør og hun er SÅ F......... provokerene at skal gå forbi her selvom hun kan gå andre veje.

 

Hun bor på den anden side af os, på den anden side af vejen langt inde på græsplanen, så hun har endelig slet ikke noget og gøre i mellem vores campingvogn og hans der bor ved siden af os.

 

Men hun skal bare provokere og gå denne vej. :damn:

 

Nu betyder det jo så at vi er nød til og holde Ozzie inde når vi ikke gå med ud.

 

Synd for Ozzie da han er vand til og løbe ud og ind som han vil. :???:

 

 

Men det er slut nu desværre, for ved aldrig hvornår hun synes hun skal denne vej igen, og det går jo ikke at han bider hende. øv øv. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, øv lyder som om campingen har taget en uheldig drejning :cry:

 

Men har i prøvet, når damen går forbi, at distraherer Ozzie med nogle lækre godbider? Fordi det kan være det hjælper at gøre det til en positiv oplevelse.

Måske også hvis han er glad for legetøj så begynde at lege med ham...

 

Pluto havde på et tidspunkt en mani med at gø af alle vi kom forbi i skoven, og der brugte jeg leg til a distraherer ham når der kom nogen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Hvorfor prøver du ikke stille og roligt og snakke med damen og sige "Hør, det er ikke for at lyde sur men.........." Og så videre?

Inden at beslutte at NU skal han bare ikke udenfor når hun kommer forbi, så prøv at snakke med hende. Hvis hun er total umulig, så prøv at få en anden plads som der også står deroppe. Hvis det kan lade sig gøre? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ligger landet sådan, at vi jo ikke er uden for hele tiden, så det med godbider kan vi ikke fordi hun kommer forbi når som helst på dagen/aften.

 

At snakke med hende er som at snakke til en dør, hun er snotdum, og høre ikke efter.

 

Hun har fået flere klager over hendes hunde der er i en campingvogn hele dagen, når de endelige er ude så er det 5 minutter eller render løs og render ind i gæsternes telte og spiser deres mad, og så giver hun andre skylden.

 

 

Tja hun er hyggelig!

 

jeg har sagt til manden at jeg ikke bliver her, så ny plads til inten MIG eller os.

 

SÅ venter på svar fra ejeren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...