Hop til indhold

Slut med Ozzie uden snor om morgen.


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Når han skal have snor på igen, er der ikke andet end problemer, er ved og blive sindsyg over og skulle få ham til og slappe af og lade hver med og bide i snoren, bide i mig, lægge sig ned og ikke gide og gå.

 

Det er træls for der plejer ikke og være noget, han plejer og sitte sig pænt og få snor på og gå pænt bagefter.

 

Men de sidste 2 morgner har det bare slået klik oveni hovedet på ham når han skulle have snor på. :???:

 

Jeg er B menneske og har ikke så meget tålmodighed om morgen, så for vores begges skyld så må det blive i snor om morgen.

 

 

Lømmel aldren er jeg sikker på, men tak for kaffe håber snart det er over igen, han tager livet af mig. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I know the feeling...

 

Dexter er MEGA morgenfrisk og jeg er bare et B-MENNESKE!:damn:

 

Så jeg laver heller ikke for meget med Dexter om morgenen. For han er næsten for kåd på morgengåturen og så er han også lige i unghunde-alderen.

Og så SKAL jeg bare have nogle gode godbidder med på morgengåturen, for ellers får han lidt for let skæld ud, hvis han glemmer at lytte efter.

 

Men når jeg ikke laver øvelser om morgenen, fordi det simeplthen er for tidligt for mig, så skal han simpelthen ud og løbe, for at få smidt noget energi af sig. Så jeg ville ikke kunne undvære at have ham til at rende fri om morgenen, for så er han ligeså kåd, når vi kommer hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...