Hop til indhold

Skal jeg være bekymret??


stellz
 Share

Recommended Posts

Akira er åbenbart blevet stukket af et dyr, ved øjet, og det er nu meget hævet, og halvt lukket i, er det noget jeg skal være bekymret over, eller bare lade det være som det er, til det går over??

 

Det samme skete for skipper for et par uger siden, det forsvandt igen efter nogle timer :-D så længe hun ikke får en allergisk reaktion, altså problemer med at trække vejret eller andet så ville jeg bare se det an

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst at nogen af de andre hunde, der er blevet stukket her i sommer (bl.a. Luna og Liva) havde god gavn af, at der kom noget koldt på - det er da værd at prøve :mrgreen:

 

Kan ikke huske, hvad tråd det var at Lonny havde snakket med en dyrlæge - men hvis der var allergisk reaktion ville det komme ret hurtigt efter - og ikke efter flere timer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst at nogen af de andre hunde, der er blevet stukket her i sommer (bl.a. Luna og Liva) havde god gavn af, at der kom noget koldt på - det er da værd at prøve :mrgreen:

 

Kan ikke huske, hvad tråd det var at Lonny havde snakket med en dyrlæge - men hvis der var allergisk reaktion ville det komme ret hurtigt efter - og ikke efter flere timer.

 

Ja det havde jeg også læst, det var vist den eneste grund til at jeg kunne tage det roligt da min lille hvalp stod med et øje der var dobbelt så stort som normalt :genert: her skete det ret sent på aftenen så holdt øje med ham en times tid så gik vi i seng og han var normal næste morgen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst at nogen af de andre hunde, der er blevet stukket her i sommer (bl.a. Luna og Liva) havde god gavn af, at der kom noget koldt på - det er da værd at prøve :mrgreen:

 

Kan ikke huske, hvad tråd det var at Lonny havde snakket med en dyrlæge - men hvis der var allergisk reaktion ville det komme ret hurtigt efter - og ikke efter flere timer.

 

Jeg lavede et koldt omslag til Liva af en karklud og et par isklumper og det faldt meget hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...